Promosi Shaklee Bulan Ini


Assalamualaikum dan salam September buat para pembaca dan bakal pelanggan saya. Hmmm.. direct terus pada promosi bulan Sept 2018. Promosi untuk bulan ni adalah 3 produk. Jeng jeng jeng (haha..pengaruh video viral tu). 
Ok produk pertama : si putih kesayangan saya OSTEMATRIK. Beli 3 dapat 5% diskaun. 

Saya sekarang konsisten makan ostematrik. Dah seminggu saya makan 4 biji setiap malam. Hasil dia memang tip top. Nanti saya akan update produk review berdasarkan pengalaman saya. Harga sebotol ostematrik RM 61.25. Beli 3 dengan offer RM174.56. 

Produk kedua : Set Ibu Hamil


Dengan belian satu set ni, anda akan dapat free bag Shaklee. Ada 7 produk dlm satu set, ESP, B-Complex, Omega Guard, Ostematrik, Vitalea Iron Formula dan Sustained Release Vita C. Ni memang pakej lengkap. Mengandung anak kedua saya makan set ni. Memang puas hati! Satu set lengkap berharga RM608.75.

Produk ketiga : YOUTH SKINCARE

Produk yang telah diuji selama 8 tahun oleh para saintis. Skincare pertama didunia yang menguji perubahan pada kulit pengguna melalui skin age index. Skincare terbaik kerana bebas daripada 1500 bahan kimia  berbahaya. Ramai yang dah cuba dan ramai yang berpuas hati. Tak percaya? Nanti follow ig saya k. 

Untuk produk lain, anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)



Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syuhana Yusof | 013-3555431 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors