Set Kecantikan Shaklee Versi Bajet Murah..kekeke

Assalamualaikum...bila sebut pasal kecantikan kulit, mesti tak lari dari topik jerawat kerana 80% remaja Malaysia akan mengalaminya. Suami saya salah seorang. Dulu jerawat dia kategori cyst sebab besar-besar dan bernanah. Masa tu dia diploma kat UiTM Segamat. Orang muda, ilmu kurang, apa la yang suami saya tahu selain amalkan cuci muka. Sedangkan jerawat dan majoriti masalah kulit muka berpunca dari dalam. Ketidakstabilan hormon semasa remaja menjadi punca pengeluaran sebum berlebihan. Apabila ini terjadi, pori-pori akan tersumbat. Bila sebum continue dikeluarkakan pori-pori dah tersumbat maka terjadilah jerawat. Dalam sebum inilah bakteria jerawat mula membiak. Ia kemudian menjadi nanah. Eeeeee...tak sanggup.

Berdasarkan pengalaman, cara nak atasi masalah tu adalah buat facial. Aliran elektrik ringan akan dikenakan pada kulit untuk matikan bakteria dan kuman. Tapi jika masalah dalaman tak pernah diatasi agak-agak masalah tu boleh berulang tak? so jalan paling bijak adalah merawat dari dalam. Gunakan GLA Complex untuk menstabilkan hormon supaya takda hormon yang terlebih produce.

Vitamin C dan B-Complex lak vitamin asas kecantikan. Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen semulajadi disamping membantu merawat parut. B Complex pula melancarkan aliran darah bawah kulit. B-Complex merupakan vitamin asas untuk kecantikan kulit kerana tanpanya kulit akan menjadi kusan tak bermaya.

B-Complex tu boleh bertahan sehingga 4 bulan, Vita C tu pula untuk kegunaan sebulan ke 3 bulan, GLA Complex pula boleh bertahan sebulan ke 2 bulan. Set ni cuma seratus lebih sahaja. I tell u haa..bukan untuk kecantikan kulit sahaja tau set ni boleh beri, kesihatan u all pun akan bertambah baik. Kurang selsema, sukar jatuh demam, lebih bertenaga dan banyak lagi. Kan untung tu. Jom ramai-ramai mai pakat beli. hihi

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors