Testimoni Set Buasir - Ketulan di Dubur Hilang, Tak Sakit Membuang

Assalamualaikum.. Cuaca hari ni mendung. Sejuk..baru lepas hujan. Nikmatnya ya Allah lepas beberapa hari panas terik. Alhamdulillah. So, hari ni saya nak berkongsi testimoni sahabat ni diatas kejayaan beliau mengatasi masalah buasir yang dialami kerana susah nak buang air besar.


Customer adik ni ada masalah nak buang air besar dan dalam masa yang sama disahkan menghidap buasir. Maka itu, dicadangakan customer tersebut untuk mengamalkan Ostematrix dan Zinc Complex cebagai permulaan. Selepas dua minggu consume set berkenaan, Alhamdulillah adik ni maklumkan ada perubahan. Kalau dulu setiap kali buang air besar, mesti sakit sebab ada ketulan pada duburnya. Sekarang ni ketulan tu makin berkurang dan dia tak lagi rasa sakit untuk buang air besar.

Jangan malu untuk berbicara tentang buasir. Setiap penyakit mesti ada ubatnya. Sakit perut dan sembelit adalah permulaan untuk buasir. Perlu dicegah lebih awal sebeum terjadinya berak berdarah dan seterusnya merebak menjadi kanser usus pula. Sila baca di SINI untuk maklumat lebih lanjut.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)



Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors