Testimoni Pesakit Buah Pinggang

Assalamualaikum. Apa perkara paling sukar sekali bila seseorang tu suspek dia ada penyakit atau masalah kesihatan? Percayalah, jawapan dia adalah berjumpa doktor. Sebab apa? Sebab manusia ni jenis selagi belum betul-betul jatuh sakit, selagi tu taknak check doktor. Betul tak? Ada persamaan dengan u all tak? hehehe. Contoh mudah la. Takyah cari orang jauh. Suami sendiri. Dulu masa saya tulis entri Kencing Berbuih Tanda Awal Masalah Buah Pinggang, suami saya la penyebab saya tulis entri tu. Tapi sampai le ni masih belum buat medical check up.

Baru-baru ni dia bagitau kencing dia dah tak berbuih dan dia percaya Omega Guard dan Ostematrix mungkin membantu dalam mengatasi masalah tersebut. Baru-baru ni pula ayah saya sakit buah pinggang. Mak saya cakap pinggang ayah bengkak tapi ayah taknak pergi hospital. Susah bila kita nak bawa ayah sendiri ke hospital bila tuan badan sendiri tak mahu pergi. Takkan nak seret pulak kan? Puas la kita tunjuk gambar semua explain bagai tapi tetap dengan pendirian. Ayah saya dah nak 60 dah.

So baru-baru ni saya balik kampung dan hadiahkan supplement Omega Guard dan Ostemarix agar dapat mengurangkan masalah buah pinggang tu andai ia benar-benar membantu. Saya suggest dua ni pun bukan sebarang suggest tau. Saya ambil kira pengalaman suami saya dan testimoni Shaklee selamat untuk pesakit buah pinggang

Lepas tu, saya share la pengalaman saya kat Shaklee Golden Lounge, rupa-rupanya ada juga mereka yang pernah mendapat hasil positif penggunaan Vivix untuk masalah buah pinggang. Berikut adalah print screen tersebut. Layannnn



So vivix ni menyembuhkan sakit buah pinggang ke? Vivix ni bukan ubat tau u all. Ni tonik anti-penuaan selular. Jadi cemana diorang boleh baik? bacaan buah pinggang boleh jadi lebih baik? Buah pinggang rosak disebabkan kegagalan organ. Sebab dah terlebih guna nak tapis makanan harian u all yang banyak bebenar bahan tiruannya tu. Perasa, pewarna dan bahan pengawet yang dibenarkan. Tu semua buah pinggang la kena tapis. 

Vivix ni manfaat dia baik pulih sel. Andai sel-sel yang membina tisu dan organ buah pinggang semakin elok, mungkin kerana itulah pesakit buah pinggang merasa kesan positif penggunaan Vivix untuk mengatasi masalah buah pinggang diorang. So tak cuba tak tahu nak cuba anda rugi apa? kan kan kan? hihihi - Baca lagi testimoni Vivix

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

1 comments:

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors