Testimoni Set Buasir - Buasir Kecut Dalam Masa Dua Hari

Assalamualaikum pembaca setia blog saya..hihi. Moga sihat hendaknya ye. Malam ni nak share lagi satu testimoni berkaitan buasir gak. Buasir ni berlaku disebabkan kita terlampau meneran semasa buang air besar. Kebanyakan penghidap buasir ni adalah ibu mengandung. Buasir berlaku disebabakan tekanan yang kuat pada bahagian dubur. Bila tekanan berlaku, salur darah yang membesar di bawah rektum akan membengkakdan berlakunya keradangan. Buasir ni tak semestinya perempuan je yang menghidapinya. Lelaki pun tak terkecuali.



Assalamualaikum dan salam sejahtera..sekadar nak share pengalaman ambil Shaklee ni..
Suami saya minggu lalu kena buasir..kesian sangat kat dia..sampai mc sebab tak leh nak bergerak sangat. Pergi ke klinik dapatlah ubat buasir, antibiotik, entah apa nama ubat yang masuk buntut tu..gi klinik coz nak minta doktor tengokkan, risau juga sebab sampai berdarah.
Balik dari klinik..saya tak bagi suami makan ubat -ubat tu..tapi saya suruh dia try Shaklee. Pagi-pagi sebelum saya pergi kerja, saya bagi Zinc Complex sebiji..pas makan tengah hari saya suruh dia ambil Alfalfa 3 biji dan Omega Guard sebiji. Malam sekali lgi saya suruh ambil Alfalfa 3 biji dan sebelum tidur sebiji Omega.
Alhamdulillah dengan izin Allah..dua hari selepas pengambilan vitamin Shaklee ini, suami dh boleh bergerak seperti biasa. Dia kata buasir dah kecut. Hari ketiga dah boleh pergi kerja semula.

Tips mudah untuk mengelakkan berlakunya buasir, elakkan sembelit. Banyakkan pengambilan makanan yang tinggi serat seperti buah-buahan dan sayuran. Pengambilan air yang cukup pun membantu, bagi setiap berat badan 25kg, 1 liter air diperlukan untuk tubuh. Klik di SINI untuk bacaan lanjut testimoni penghidap buasir yang berjaya sembuh. Bagi rawatan buasir ni, adalah digalakkan anda mengambil supplement seperti Ostematrix untuk melembutkan najis, Zinc bagi meredakan luka pendarahan dan Omega Guard untuk mengecutkan salur darah yang kembang.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors