Penawar Buasir Dalam Masa 3 Hari

Ok..malam ni memang saya nak kongsi tentang buasir je. Hehe.. Sebab buasir ni kita tak boleh pandang ringan. Andai dibiarkan berlarutan..ia memberikan rasa ketidakselesaan dan kesakitan pada bahagian dubur malah melibatkan masalah lain seperti terjejasnya hubungan suami isteri..hihihi.




Assalamualaikum. Saya nak share sedikit pengalaman saya ambil set untuk sembelit dan buasir iaitu Omega Guard, Ostematrix dan Zinc. 
Sejak kecil saya mengalami sembelit dan menjadi buasir tahun lepas. Walaupun saya minum air sebanyak 2 liter dan lebih sehari, masih mengalami masalah tersebut. saya suka makan tapi masa nak buang air besar saya akan berdebar-debar dan takut untuk ke tandas. Sebab sangat sakit sampai tak boleh duduk :(
Saya mula ambil set di atas pada Sept 2013 dan dalam masa tiga hari masalah sembelit saya tiada dan paling saya terkejut bila buasir saya dah tiada (lebihan dalam daging di dubur hilang). Saya sangat gembira dan bersyukur kepada allah kerana produk ini sangat membantu saya.

Untuk mengelakkan sembelit berlarutan dan mengakibatkan buasir, pengambilan tiga jenis supplement ini adalah digalakkan. Cuba baca testimoni saudari ni..Buasir Kecut Dalam Masa Dua hari.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)



Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors