Bagaimana Saya Kenal Shaklee

Saya mula diperkenalkan dengan produk shaklee dalam pertengahan tahun 2012. Masa mula keje balik,.sangat sibuk. banyak benda yang sy kena settle kan. Sehari 2x je saya mampu buat EBM. Natijahnya, susu badan mula berkurangan. Pening...Bila saya ajukan masalah ni pada family.. Mak saya paksa suruh bagi anak susu formula. 

Namun saya cuba bertekad untuk menyusukan Zara sehingga usianya 2 tahun. Saya berusaha cari pelbagai produk..saya kena tambahkan susu. Byk cara sy cuba..dari petua org lama..sampai la ke produk-produk yang pelik-pelik nama dia. Sampailah husband saya sendiri yg syorkan..why not saya cuba Shaklee.

Lagipun banyak feedback positif pengguna Shaklee sebelum ini. Saya cuba dulu trial breastfeeding set 3M untuk sebulan...hehehe


Kenapa saya pilih Shaklee??

Ramai gak orang bertanya kenapa Shaklee, xmahal ke? kenapa x pilih produk lain? Shaklee ada kelebihan dan kekuatannya sendiri. Shaklee telah berada di pasaran lebih dari 5 dekad. Uniknya Shaklee, produk- produknya adalah berasakan bahan- bahan semulajadi.

Tambahan pula ia mendapat kelulusan KKM dan semestinya pensijilan halal dari ISA (Islamic Services of America), sebuah badan Islam yang telah diiktiraf oleh JAKIM.

Jika anda memilih Shaklee, yakinlah dengan tiga perkara – ia sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Nutrisi Shaklee telah mencipta kehidupan yang lebih sihat untuk jutaan manusia. 
  • SENTIASA SELAMAT : LEBIH 80,000 UJIAN KUALITI DIJALANKAN SETAHUN AGI MEMASTIKAN KEERKESANAN DAN KETULENAN SEENAR. LEIH DARIPADA 350 UJIAN DIJALANKAN KE ATAS SETIAP RAMUAN BARU UNTUK MENGESAN BAHAN PENCEMARAN BERBAHAYA.
  • SENTIASA BERKESAN :LEBIH 300 JUTA DILABURKAN ALAM PENYELIDIKAN DAN PEMBANGUNAN PRODUK. BAHAN SEMULAJADI YG PALING HALUS DAN TULEN. DISOKONG OLEH BUKTI KAJIAN SAINS DAN MAKMAL YG TERDAPAT DI DALAM 90 BAHAN KAJIAN PENERBITAN.
  • SENTIASA MESRA ALAM : PRODUK MESRA ALAM YG BENAR2 SELAMAT UNTUK ANDA, RUMAH JUGA BUMI KITA. PENERAJU DALAM PERGERAKAN ALAM SEKITAR DENGAN MENGAMALKAN PERNIAGAAN MESRA ALAM.
Pada awal penggunaan memang takde perubahan, hanya setelah beberapa hari penghasilan susu badan yang semakin pekat berbanding biasa. Bayi cepat kenyang. Saya berasa lebih sihat setelah mengambil supplement vitamin tambahan Shaklee ( sangat membantu, kerana pengambilan makanan harian saya sendiri pun mmg tidak menentu, sbb saya memilih makan..heheh)

Sebelum menggunakan Shaklee, saya sememangnya cepat letih apatah lagi saya ibu menyusu bekerjaya. Kalau tidak,dulu bila balik kerja je rasa terus nak tidur. Sedikit sebanyak perubahan berlaku selepas menggunakan produk 3M, bila mana saya rasa lebih bertenaga.

Shaklee amat membantu bukan sahaja penyusuan malah aspek kesihatan saya sendiri. Dari pengguna terus saya sign up jadi ahli Shaklee. Dalam masa nak consume produk yang mampu sihatkan badan, boleh buat side income dan bantu orang lain yang hadapi masalah kesihatan.
 
Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors