Koleksi Testimoni Meal Shakes Shaklee

Assalamualaikum. Meal Shake adalah produk khusus untuk memenuhi keperluan kanak-kanak ketika membesar. Rasa vanilla dia memang ummpphh! Kita semua maklum kanak-kanak memang payah kalau nak suruh makan yang berkhasiat. Sayur? Anda cukup bertuah jika anak anda suka makan sayur tau. 

Kekurangan nutrisi akan menjurus kepada pelbagai masalah kesihatan contohnya sembelit, demam, selsema, kurus, lemah berfikir, makan memilih, Ini antara testimoni pelanggan Shaklee yang berpuas hati dengan Meal Shake Shaklee :-)


~ Meal Shakes bantu atasi sembelit anak 

"Salam. Anak saya pun saya bagi Meal Shakes. Last 2 weeks kena sembelit. Saya syak nursery tak bagi banyak air and maybe menu makan tak cukup serat. Saya teruskan bagi Meal Shakes. Alhamdulillah dah tak sembelit. Pagi-pagi dah membuang. Saya biasanya bagi Meal Shakes waktu pagi" - Pn Siti Hawa Moh Kamsuri


~ Meal Shakes bantu anak jadi pintar

"Alhamdulillah..dah lebih kurang 3 bulan++ anak-anak saya menikmati khasiat Meal Shakes..Mula-mula guna memang saya agak ragu-ragu mengenangkan nilai pelaburan yang perlu dilaburkan. Tapi lepas baca perkongsian gembira individu lain pasal Meal Shakes. Saya pejamkan je la saja mata especially bila mengenangkan anak no 2 yang picky eater dan kurus kering.. :/ Bulan pertama nampak sangat kesannya tapi sekarang saya perasan my girl mula minat dengan subjek Math..(before ni anti-math..asal buat homework mesti meragam)..paling saya happy last month saya perasan dia mudah faham bila kita mengajar dan lebih fokus..sebelum tu, aduhaiii..pada Muhaimin pula, saya perasan badannya naik sedikit tapi saya ingat ilusi semata..hihi..tapi balik kampung baru ni (19/5/2012), mil tegur "eh Amin dah berisi sikit, tak lah kurus kering". Cerita punya cerita pasal Meal Shakes, terus mil nak sponsor untuk anak sil yang selalu sakit sebab perasan anak-anak saya jarang sakit dan kalau sakit, 1-2 hari dah ok...sekian..nanti saya bagi testimoni lagi..:)" - Nur Najmah Salleh

~ Meal Shakes Bantu Tambah Berat Anak

"Meal Shakes sangat-sangat membantu, my sons 3 years, yang berat hanya 10kg tu sejak bagi Meal Shakes dah bertambah seleranya..pandai minta makan lagi, sebelum ni jangan harap, nak bagi dia makan mau satu rumah dia tawaf kena kejar."

~ Meal Shakes Bantu Atasi Selsema Segera

"Sharing: Anak perempuan saya dah berminggu-minggu selsema tak kering, 2hari ambil Meal Shakes terus hilang selsemanya, wallaaah!! suka sungguh cek! malam-malam tidur tak merengek dah..hehe..Alhamdulillah!" - Noraini Ahmad


~ Meal Bantu Tingkatkan Imuniti

" Salam semua...rasa belum terlambat untuk saya kongsi bersama anda semua..hari ni saya nak kongsi tentang Meal Shake..anak saya jarang dijangkiti selsema, batuk dan demam..boleh dikatak setiap bulan anak saya mesti akan sakit..tiap kali pergi check up mesti nurse akan kata antibodi anak saya tak kuat..sebenarnya Meal Shakes adalah produk ke-4 saya guna untuk anak saya..sebelum ni macam-macam saya guna tapi tak jalan..tapi setelah diperkenalkan oleh mommy Farah Shaklee saya nekad untuk mencuba..dan sekarang hasilnya memang amat memuaskan hati..Meal Shakes memang terbaik..cubalah Meal Shakes bagi yang belum mencuba..tak rugi anda mencuba untuk kesihatan anak anda.." - Shekien Jaafar

~ Meal Shakes Bantu Anak Tambah Selera Dan Suka Sayur

"Bagus juga Meal Shakes ni ye..anak saya dulu tak mahu makan..bila nak bagi makan mesti menyorok belakang pintu..sekarang lepas saya bagi dia Meal Shakes..makan macam tak ingat dunia..bila tak bagi makan mesti marah..sekarang sayur-sayur pun dia makan..dulu dia paling benci kat sayur..gembira hati saya tengok dia dah berselera..pipi pun dah berisi" - Azra Balqis Irdina


 
Saya pun perasan perubahan yang berlaku bila Zara mula ambil Meal Shakes. Kalau kena panas dan hujan, normal la kan kalau batuk selsema sikit. Tapi memang cepat sembuh. Kiranya Meal Shakes ni terbukti tingkatkan antibodi badan secara selamat sebab ia seperti memenuhi piramid makanan untuk dapatkan zat mencukupi dan seimbang. Jom jadikan Meal Shakes sebagai pelaburan kesihatan anak kita.


Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors