Koleksi Testimoni Vivix Untuk Pesakit Diabetes

Hari ni takda kerja saya nak update sikit la entri-entri lama..bila baca balik entri lama ni kan saya sendiri rasa tak berkenan cara penyampaian saya..haha..Kalau nak kenal Vivix boleh semak label kat menu utama ye. Kat situ ada banyak label Vivix yang saya create specific untuk pelbagai penyakit..Ini antara pelanggan Shaklee yang telah berjaya menjalani kehidupan dan kesihatan yang lebih baik lepas menggunakan Vivix.. Anda bila lagi?

~ Vivix Untuk Diabetes 
Nini Kopiah Kait ni kawan kepada suami saya..kami berempat dulu sama UiTM Segamat..cuma tak pernah berkenalan rapat je..suami saya pernah serumah dengan suami dia masa degree kat Shah Alam..jom baca kisah Master Nini ni

"Ni umi saya. Umi saya 55tahun [lahir tahun 1958]..bermula Vivix Mac 2013..masa tu bacaan diabetes 29. Huuu...seriau. Takut kena inject insulin sendiri.
Jadi umi konsisten Vivix + ubat hospital
Kalau ada sakit, ubat hospital jangan tinggal ye, Shaklee sebagai pembantu, Jangan 100% bergantung
Minggu lepas Umi check darah, dah jadi 11. Alhamdulillah, dah lama tak turun serendah tu. Syukur
Semalam Umi call saya, pergi repair basikal. Nak naik basikal pusing-pusing kampung. Sekarang pinjam basikal makcik.
Tergelak saya. Dah berpuluh tahun tak naik basikal sebab pening. Tapi sekarang dah tak pening Umi cakap. Baru sebulan ambil Vivix. Sungguh saya terpesona"
 
Lagi satu contoh pesakit Diabetes yang gunakan Vivix adalah ayah kepada Doktor Nik Rahim. Wondering seorang Doktor mempunyai ayah yang menghidap Diabetes selama 8 tahun. Itu membuktikan falsafah perubatan hanya merawat. Tetapi falsafah Shaklee adalah membina kesihatan. Itulah bezanya kami di Shaklee..kami bukan pakar merawat. Tapi kami pakar membina kesihatan :-)

"Ayahanda Nik Wajihuddin kini berusia 78 tahun. Sejak 8 tahun yang lalu menghidap penyakit kencing manis kronik dengan bacaan sehingga 19. 2 minggu lepas saya bagi hadiah yang amat bernilai untuk ayahanda - sebotol Vivix. Alhamdulillah bacaan turun mendadak ke paras 7.9 hanya dalam masa 2 minggu sahaja. Ayahanda kini sudah berselera makan, pembuangan pun lancar, malam pun sudah lena tidur kerana tidak lagi kerap buang air kecil. Ayahanda kini semakin gagah untuk beribadat - Alhamdulillah"

Lagi satu kehebatan Vivix selain turunkan paras gula dalam darah, Vivix secara teori juga mampu repair organ pesakit diabetes. Contohnya kegagalan pankreas hasilkan insulin dapat diatasi bila ambil Vivix. Buktinya melalui testimoni ni apabila makan manis pun bacaan gula dalam darah tak naik tinggi..itu menunjukkan organ yang bertanggungjawab membantu tubuh menukar gula menjadi tenaga sedah kembali berfungsi..sangat mengagumkan!

"Salam..nak share pengalaman ibu mertua saya..minggu lepas hubby saya ada hadiahkan Vivix untuk ibu mertua saya. Ibu mertua saya ni ada kencing manis, darah tinggi, sakit lutut dan asma. So ibu mertua saya start makan Vivix hari ahad. Hari khamis malam dia ada pergi kenduri dan makan segala makanan yang manis-manis kat situ. Esok pagi dia test gula dan dia terkejut!!! coz gula dia tak naik cuma 6.2. Kalau sebelum ni dia tak boleh langsung makan benda manis esok pasti gula dia tinggi...pagi sabtu terus dia call kami cerita pasal kesihatan dia...saya and hubby gembira and syukur sangat bila dengar berita atas perubahan yang mendadak tu..Alhamdulillah thanks Shaklee"

Salah satu komplikasi penyakit diabetes selain amputasi adalah menjadi buta tau. Siapa sangka penggunaan Vivix mampu pulihkan semula penglihatan pesakit diabetes. Buka sahaja baik untuk mengatasi masalah diabetes pesakit, malah improve sekali keseluruhan kesihatan pesakit..apa lagi kita mahu? hehe


"Saya nak share testimoni ibu stud saya yang diabetes dan hampir buta..baru operate mata kerana salur darah mata pecah..Alhamdulillah puan, minggu lepas bawa mak pergi follow up doctor...doctor kata saraf-saraf mata mak saya dah tumbuh dengan baik, penglihatan makin cerah, darah dalam mata pun dah tak ada..saya nampak perubahan lepas 4 hari makan Vivix..dia senang bangun tidur, jalan makin laju, jalan tengah panas takyah papah..tapi mata masih silau lagi..alfalfa mula-mula sekali makan terus senang kencing..mak saya nak order lagi vivix sebab sekarang tinggal suku botol je puan.."

Ada orang mencari pelbagai cara untuk berhenti merokok..tapi siapa sangka tindakan anak yang menghadiahkan ibunya vivix untuk kesihatan diwaktu usia emas membantu ibunya merasa rokok Dunhill itu pahit seperti hempedu? Masih gagal dalam cubaan untuk berhenti merokok? cubalah vivix hari ini :-)
TESTIMONI VIVIX

salam...selamat pagi semua...nak share satu story..

Mmmm...segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan...mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi...bukannya rokok daun..tapi rokok Dunhill... Dulu memang rasa segan dengan kawan2...dengan keluarga bakal suami..tapi tu la...bila kita nasihat...orang tua ni bukannya nak dengar...keraplah mak sakit perut yang teruk,mungkin sebab organ dalaman dia dah x berapa elok kot sebab sekarang umo dia dah 63tahun...tapi alhamdulillah...awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya...tup tup mak call saya..jeng..jeng..jeng...dia kata ubat apa yang saya bagi dia minum tu??? saya tanya kenapa? Dia kata rokok terasa PAHIT MACAM HEMPEDU!!.dia langsung xleh hisap rokok tu....saya kata itula ubat yang saya cari selama ni untuk dia...alhamdulillah...dah seminggu dia x beli dan x sentuh langsung rokok...dia cakap selera makan dia pun makin bertambah...ramai dah yang tegur cakap dia nampak berisi..alhamdulillah,syukur pada allah..akhirnya saya jumpa supplement yang betul2 sesuai untuk ibu saya...xpela kuar duit banyak sikit pu..IBU KITA SEORANG JE...selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat...

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

1 comments:

  1. saya singgah
    saya Nini Kopiah Kait tu ;)

    blog saya: http://www.bijaksihat.com

    ReplyDelete

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors