Merawat Resdung Dalam Seminggu

Siapa yang ada resdung mesti tau betapa siksanya hidup dengan masalah tu. Suami saya sejak zaman sekolah ada resdung. Macam macam cara dah guna untuk rawat. Guna lilin asap, lipas, herba. Tapi baiknya cuma seminggu je. Sebab rawatan tu semua bersifat sementara. Sedangkan punca resdung tercetus setiap hari. Logik tak?

Produk Shaklee paling berkesan dalam memperbaiki kesihatan pengguna secara keseluruhan termasuklah merawat resdung. Tonik anti penuaan yang paling canggih dan sedang dipatenkan supaya 'marketeer' yang tidak bertanggungjawab tidak boleh meniru dan menipu pengguna yang inginkan hasil yang serupa. Vivix adalah antara produk yang suami saya gunakan bagi mengatasi masalah resdung beliau seperti yang diceritakan dalam entri sebelum ini. P/s -  ni gambar ori kami ambil sendiri masa beli untuk hubby and mak di kampung


Cecairnya pekat. Rasa kulit anggur. Hehe. Tau kan rasa kulit anggur macam mana?

 Mari kita lihat testimoni  pengguna Vivix untuk merawat resdung mereka



 
Kini anda ada pilihan untuk bebas dari masalah resdung. Suami saya cakap, "kalau dikumpulkan semua duit untuk berubat resdung ni, boleh beli berbotol botol Vivix lagi puas hati." Nak cuba Vivix? Kalau nak kenal Vivix boleh explore label di menu utama blog saya ye..kena view desktop version

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors