Set Kecantikan Wajah Shaklee

Memiliki kulit yang cantik adalah impian setiap orang. Kita selalu ingin kelihatan cantik, vouge dan anggun. Walaupun sudah beranak pinak tapi kecantikan luar dan dalam mesti dipelihara rapi. Bukan untuk siapa pun. Untuk suami kita juga kan? Kalau belum kahwin untuk diri sendiri la kan. Betul tak? Masalah kulit yang umum di Malaysia adalah kulit yang kusam, tak sekata, berjerawat dan pori-pori luas.
Takkan la perlu sentiasa bermake up untuk cantik kan?
Benar make up boleh tutup cela wajah, tapi ia ibarat menipu diri sendiri. Anda sendiri tahu bagaimana keadaan kulit anda. Bayangkan pakwe tengok muka bermake up cantik. Tapi bila dah kahwin baru tau itu semua 'plastik'. Ayo boleh rosak rumah tangga Jahh. Penjagaan kulit yang betul lebih penting dari percubaan menutup cela wajah menggunakan make up. Natural beauty tu lebih menggembirakan hati dan cepat bersiap. Laki saya pun tak suka saya bermake up bagai. Dia suka natural beauty saya. Chelleh..hihi

Jika nak selamat, rawatlah kulit muka dari dalam dan bukan menggunakan jalan singkat. Amalkan rejim kesihatan kulit yang sihat. Seperti dalam Islam, wuduk yang sempurna akan menjadikan wajah cantik berseri. Pengambilan makanan yang sihat dan penjagaan diri yang baik juga penting untuk mendapatkan kulit secantik Snow White.
Bagi mendapatkan kulit cantik berseri bak Snow White, jom tgk yang Shaklee tawarkan? p/s - laki saya pun pakai set ni okeh.

Berikut adalah beberapa cadangan suplemen asas:

Set D Shaklee: 
Terdiri daripada Vitamin E, Vitamin C, dan B-Complex

Set D Shaklee dengan Extra Protein:  
Selain Vitamin E, Vitamin C, B-complex, kami tambah ESP sebagai blok binaan sel.

Set Kulit Cantik Khas Bagi Kulit Berjerawat: 
Bagi mereka yang mepunyai masalah jerawat, seeloknya tambah carotomax sebagai perisai antioksidan tambahan.



ubat jerawat

Cadangan suplemen tambahan bagi kulit cantik:


kulit tegang


Dan last but not least, diantara yang terbaru dan terhangat dari Shaklee, Collagen Powder. Ujian klinikal telah membuktikan pengambilan 8 minggu berturut-turut akan menghasilkan wajah yang cantik, muda, anjal dan berseri.

Collagen Powder Shaklee


shaklee collagen powder
Set D Shaklee adalah pilihan ramai yang ingin mendapatkan kulit yang cantik, berseri, anjal dan kelihatan muda. Mungkin disebabkan harga yang mampu milik dan terbukti berkesan menjadikan Set D Shaklee begitu laris dipasaran. Apa fungsi setiap vitamin E, vitamin C, B Comlex dan ESP untuk kecantikan kulit? Ni jawapannya.

Husband saya masa raya 5 hari  tak cuci muka sebab tertinggal kat rumah. Dia cuma bersihkan guna air masa mandi. Habis raya ke 5 naik satu jerawat kat hidung. Cepat cepat dia makan balik set D tu lepas balik JB. Terus jerawat tu kecut balik. Tak pernah seumur hidup dia jerawat yang tumbuh, cancel tak jadi tumbuh. Biasanya jerawat tu akan membesar warna kuning. Paling teruk saya pernah nampak sampai ada 3 'mata' pori pori pada satu jerawat. Kalau picit bernanah berdarah. Tapi tu dulu sebelum consume Shaklee. Sekarang kulit dia cuma ada parut lama (sejak Diploma) dan dah stop jerawat. Dia kagum bagaimana dengan consume set D Shaklee ni boleh buat jerawat yang dah tumbuh , tak jadi tumbuh. 

Kesan penggunaan berterusan supplement kecantikan Shaklee membolehkan saya ke mana-mana tanpa mengenakan make up (Makam Mahsuri -Langkawi 2/2014)
Pilihlah set kecantikan dengan bijak, bukan membuta tuli. Jangan ambil jalan singkat. Dr Masrsha Gordon, Timbalan Presiden di Jabatan Dermatology Mount Sinai School of Medicice berkata "Sekiranya ada krim yang dapat memberikan kesan yang sama seperti prosedur perubatan (cepat dan berkesan), kemungkinan ia adalah DADAH, dan bukan BAHAN KECANTIKAN"

Hubungi saya bagi mendapatkan set yang paling sesuai dengan kulit anda. Insyaallah jika konsisten, hasilnya pasti KELASSSSS!

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors