Chewable Vitamin C Plus 100mg Shaklee

Mencari vitamin C berkualiti tinggi untuk anak anda? Di Shaklee ianya dikenali sebagai Chewable Vita-C Plus. Ianya sesuai untuk dinyonyot / kemam oleh anak anda. Mereka pasti suka ;-) Untuk kanak-kanak cukup sekadar sebiji sehari bagi hari biasa dan boleh diambil sehingga 5 biji sehari jika anak jatuh sakit atau demam selsema biasa bagi membantu tubuh cepat kebah.



Chewable Vita-C Plus yang lazat
Walaupun namanya chewable vitamin C dan boleh dikemam sebegitu sahaja, sebagai tuan penasihat kami menyarankan pelanggan kami untuk minum sebanyak 200ml selepas mengambil chewable cita-C plus ini kerana vitamin C kategori larut air dan ia memerlukan air untuk larut dan diserap tubuh. Kekurangan air akan menyebabkan tekak perit dan batuk kerap. Memberi vitamin C semulajadi kepada anak adalah pengganti terbaik kepada gula-gula yang tidak berkhasiat. Jom dapatkannya hari ini!

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors