Alternatif Ibu Hamil Yang Tak Suka Susu - Ostematrix Hilangkan Cramp / Kejang

Assalamualaikum..hari ni saya. nak share testimoni Noor Syaheedah Zakaria yang mengamalkan set kehamilan atau set mengandung Shaklee. Ini pengalaman saya sendiri mengamalkan set mengandung sepanjang 4 bulan lebih ni... Apa bezanya pengalaman mengandung kali ni berbanding dengan yang first? 
  1. Berat badan saya naik dengan terkawal...dah 4 bulan lebih berat saya baru naik dalam 3.5kg...
  2. Muka pun take Nampak kembang sangat...sampai nak mertua pun tegur semalam..'take nampak sangat ye mengandung kali ni' hehe...even saya naik LRT pun orang boleh buat tak tahu je sebab tak nampak saya mengandung
  3. Simpul mengkarung alhamdulillah tak pernah lagi datang menyinggah di kaki...sebelum ni almost everyday sejak 5 bulan, wajib kena...saya tak minum susu langsung kali ni..memang bergantung 100% pada ostematrix.
  4. Muka saya lebih berseri-seri, kata mereka nampak glowing...sampai ramai yang buat spekulasi, anak lelaki agaknya...takpun mesti sebab minum ESP walaupun saya belum lagi amalkan ESP..(plan masuk 6 bulan baru nak amalkan.. :-)
Banyak manfaat kesihatan yang boleh diperolehi dari set mengandung Shaklee ni. Saya juga salah seorang yang sedang menggunakannya. Saya dah 33 minggu. Hamil kali ni memang langsung tak cramp walaupun sepanjang hamil saya minum susu boleh kira dengan jari sebelah tangan. Best tak best set mengandung Shaklee ni la kan. Hihi.

Jom hubungi saya untuk mendapatkan set mengandung Shaklee ni. Anak pertama saya tak guna. Anak kedua saya guna. Bezanya ibarat langit dengan bumi. Kalau tak percaya jom rasai perbezaannya hari ini. Beeeessssstttt taaauuuu....nama lain set mengandung adalah set hamil..sebab saya guna word set hamil dalam blog saya...hehe

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors