Teknik Menyusu Badan Untuk Ibu Bekerja - Kaedah Power Pumping

Ingin dapatkan hasil susu yang banyak dalam masa yang cepat? Atau cuba untuk menyusu badan semula setelah berhenti menyusu badan? Tak kira apa situasi, Set Menyusu Shaklee dapat membantu anda. Hasilnya susu ibu menjadi pekat dan melimpah ruah..Insya Allah. Alhamdulillah berkat makan set penyusuan shaklee dan kaedah tepat power pumping hasilnya sangat memuaskan..hasil perahan setiap hari boleh capai 24oz dengan mudah berbanding sebelumnya.

Tips nak memperbanyakkan susu ibu adalah melakukan Power Pumping sekali sehari. Insya Allah anda akan perolehi hasilnya selepas 2 minggu konsisten melakukannya. Lebih baik jika dilakukan pada masa yang sama setiap hari.

Contohnya : Sesi power pumping sebelum tidur pukul 11 malam. Lakukan secara berterusan dan istiqamah.

Kepada ibu-ibu bekerjaya yang sangat sibuk di pejabat dan terpaksa skip waktu mengepam, anda sangat disarankan untuk membuat power pumping pada malam hari. InsyaAllah...susu tidak akan berkurang malah akan lebih bertambah dari masa ke semasa. Yakinlah Allah akan membantu kita yang ikhlas ingin memberikan yang terbaik untuk anak kita. Banyakkan berdoa, zikir & selawat. 

Dapatkan Set Penyusuan Shaklee dengan saya pada hari ini, jadual makan & tips eksklusif serta konsultasi percuma secara berterusan.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors