Perbezaan Set Berpantang Shaklee Dengan Jamu

Assalamualaikum pembaca budiman terutama ibu yang sedang hamil. Bagi seseorang yang belum pernah menggunakan Shaklee langsung pasti ada terfikir untuk memilih jamu atau Shaklee untuk digunakan semasa berpantang. Terfikir nak beli Shaklee sebab banyak testimoni best. Tapi boleh ke tinggalkan jamu? adat kita turun temurun untuk ibu berpantang. Untuk menjawab persoalan tu apa kata kita lihat perbincangan dan pengalaman mereka ni.

Set berpantang Shaklee atau jamu 1

Set berpantang Shaklee atau jamu 2

Set berpantang Shaklee atau jamu 3
Ni saya tulis semula untuk manfaat SEO blog saya...

Annour Abdul Ghani - Salam..just nk tanya ada x mommies kat sini ms confinement amik set berpantang shaklee semata2 tanpa amik ape2 jamu?ada beza x kalau amik set shaklee @ mkn jamu sj?plz share ye..
Salam

Rita Zahrah Mohd Salleh - Saya tak amik jamu or set pantang shaklee. Saya cuma amik set menyusu je. 2nd pregnency ni saya cuma concentrate nak susukan bb je. After urut 3 hari badan dah lega. Bidan kasi jamu pun saya tak makan. Sbb tak nak effect bb. After makan set b pun dah nampak beza. Badan tak letih n lesu. Mengantuk pun kurang. Now bb dah 2 bulan. Susu pun ok. Badan pun ok. Alhamdullilah.

Zabrina Ar - Saya amk set berpantang shaklee je...luka cpt baik..bdn x pnt n susu ckp utk bb...

Nazima Ali - saya pun amik set berpantang shaklee..ade additional zinc..mmg luka sgt cpt smbuh..rasa lebih bertenaga bbanding mse anak first dulu..alhmdulillah..

Norliyana Mazli - Betul kata nazima.. sy pun amik set pantang shaklee je..tk amik jamu pun.. baby kuning pun still boleh mkn.. bdn bertenaga.. sihat.. luka cpt sembuh.. tk sembelit.. susu pun meriah.. beza dgn anak first dulu..

NazatushimaMohd Suhut - saya tak makan jamu langsung kali ini... ini anak ke 5. anak 1-4 memang makan jamu tetamu tahun lepas ibu yg buatkan jamu sudah kembali kerahmatullah... dgn nasihat Farihah Abu Kasim saya mengambil SHAKLEE... Alhamdulillah badan sgt sihat, bertenaga, susu banyak dan lebih mengejutkan lagi kulit pun bersih... Alhamdulillah segalanya dengan izin Allah swt. Saya ambil ESP, vitalea, Bcomp, vitC, alfafa, oste,lechithin..... Cubalah tanpa was-was...

Aida Fazlin - berpantang tak semestinya kena ambil jamu kan.kalau kata jamu untuk kecutkan rahim..bila kita bfeed secara tak langsung bantu pengecutan rahim..sekaligus dpt keluarkn darah kotor.kalau sejuk saya masih amalkan bertungku..tapi penjagaan dalaman untuk anak ke3 ni hanya shaklee semata2.Mmg berbeza rasa lebih cergas dan cepat sembuh luka jahitan..kiranya internal care shaklee..external care..tungku,minyak herba..masih traditional:))

Farihah Abu Kasim - Saya kenal dengan shaklee di akhir2 tempoh berpantang anak ke 4, saya cuma beli trialpack set b. tapi alhamdulillah, walaupun basic, memang terasa badan sihat & lebih cergas. Sekarang konsisten dengan 3M+lechitin+omega.yg lain2 ada juga, tapi selang2. 3M+lechitin+omega saya konsisten..

alhamdulillah.. bila diri rasa sihat, saya mula sebarkan kepada suami & anak2.if we care, we have to share. Skrg, suami saya dah tak pandang lagi pow*r r**t, konsisten dengan family wellness & PD, anak2 dah lama x sakit, konsisten dengan omega+mealshake.

Banyak bajet2 lain yang saya cut, untuk spend on supplement. It's really worth it 

Neslo Beng Wardah - Salam... sy brsalin c-zer + operate buang apendix...sy ambil set B + Zinc + ESP... set shaklee semata-mata tanpa sebrg jamu/pil lain. Alhamdulillah.. luka cpt sembuh dn bdn pun cpt cover... ESP+Alfalfa byk membantu utk ASI sy!.. Alhamdulillah..dgn izin Allah 

Hilmiah Abdul Ghafar - pasal rambut gugur..memang saya akui..dah makin kurang gugur..kalau sebelum ini segumpal rambut bila lepas syampu..now..4/5 helai je..tu yg semangat mintak anak dara saya makan B Comp + Zink juga..

Mazlifah Mokhtar - anak 1st amik jamu, xbyk beza pun. perut pun boroi sket. anak ke-2 mkn shaklee. masyaAllah.....beribu2 KM jauh bezanya. Susu meriah-meriah, badan sihat, cergas n fit, perut selim byk, peranakan ketat, keputihan hilang, kulit jd bersih x berminyak2, parut2 semakin berkurangan, rambut kurang gugur, breast n punggung padu, kata hubby. yezza....shaklee membantu mendapatkan kehidupan yg selesa, ceria n bahagia. tahap kesihatan makin meningkat, tahap kecergasan melambung tinggi. Alhamdulillah..... Allah kurniakan rezekinya dr pelbagai lorong dalam kehidupan ini. Shaklee...... Love u soooooooooooo muuuuuuchh......

Haa..ni baru sebahagian je tau testimoni pengguna Shaklee..ye la takkan saya nak letak testimoni berpuluh ribu..nanti you all juga yang tak larat nak baca...So dari beberapa maklum balas ni boleh kita simpulan set berpantang Shaklee lebih baik dari jamu kerana beberapa faktor berikut:
  1. Shaklee boleh dimakan walaupun anak jaundis
  2. Shaklee lebih mudah dimakan
  3. Shaklee lebih murah kos per sehari
  4. Shaklee lebih cepat berkesan sembuhkan luka dan kuatkan tubuh
  5. Shaklee terbukti menambah susu tanpa perlu mencuba pelbagai petua
  6. Shaklee dapat atasi masalah rambut gugur secara tepat
  7. Shaklee membantu pengguna dapatkan semula berat dan bentuk badan anak dara. Wow
Atas faktor-faktor ni saya dah set dalam mind saya akan gabungkan supplement Shaklee dan cara tradisional. Saya dah tobat nak beli jamu sebab anak first beli Send*** Ting** RM500 terbazir macam tu je.. Shaklee ni pun just fraction of that price. Jimat banyak tau. So jom dapatkan set berpantang yang best ni dari saya. Special price menanti anda. Usah biarkan pengalaman bersalin anda diselubungi ketidakbestsan.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors