Rahsia Lily Rose Hilang 15kg Dalam 30 Hari Adalah Set Kehamilan Dan Bersalin Shaklee

Ramai yang ambil set mengandung dan berpantang Shaklee puji-pujian tak putus-putus dari mulut. Betul ke best? Haruslah! Saya pun salah seorang penggunanya tau..saya start guna lepas beberapa minggu lahirkan Zara (2tahun) dan sekarang kehamilan ke2 (7bulan) pun saya gunakan set mengandung. Seriously beza giler...ahah..bold disitu..hihihi..nak tau testimoni set mengandung saya boleh la baca entri Testimoni Set Kehamilan -  Hamil 5 Bulan Tanpa Masalah Kehamilan - Ulang Tahun Batu Karang Dalam Hempedu. Saya guna set mengandung full set tau. Ok kali ni nak share testimoni Lily Rose yang guna set mengandung dan berpantang. Setnya sama je sebenarnya kalau nak tau..cuma tambah satu dua produk je after deliver.

Assalamualaikum..ni baby Shaklee sy..lahir 21.10.2013 dgn berat 3.5kg secara normal..sy ambil set mengandung, berpantang & menyusu..mmg terasa berbeza pengalaman mengandung & berpantang kali ni..badan rasa sihat je & baby x byk ragam, sentiasa kenyang sbb susu byk...Alhamdulillah ....Dan yg paling bestnye...sblm mengandung berat saya 64kg...dan sekarang 49kg...Happy sgt!!! Shaklee mmg best!!!

Kalau you all sedang hamil ke boleh je try Shaklee sebab boleh digunakan sampai bila-bila. Bersalin, menyusu dan kesihatan umum. No limit. Haaa rugi tau tak melabur dalam kesihatan. Sebab ikut pengalaman saya sendiri, dah sakit baru sedar duit banyak simpan pun tak guna. Sebab tu falsafah Shaklee 'kami bukan merawat penyakit, tetapi membina kesihatan" haa gitu. So roger-roger saya. Nikmati pengalaman hamil dan berpantang yang lebih menyeronokkan dengan Shaklee.

Nak lihat lagi testimoni boleh baca testimoni sebelum ni Petua Cepat Sembuh Lepas Bersalin atau Perbezaan Set Berpantang Shaklee Dengan Jamu

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors