Set Berpantang Shaklee Pilihan Selebriti ( Leuyniey Natasha dan Khairul Fahmi / Apex Serta Yasmin Hani )

Ada orang panggil set berpantang, ada yang panggil set bersalin, yang moden panggil confinement set..chelleh..hihi..apapun nama diberi tujuannya tetap sama. Untuk membantu wanita bersalin cepat pulih. Dalam dunia moden yang majoriti wanitanya bekerjaya, mengamalkan cara tradisional kelihatan leceh dan lambat berkesan. Tak dinafikan sesetengah amalan tu memang bagus untuk jangka masa pendek dan panjang. Cara yang terbaik adalah mengggabungkan set berpantang moden dan  tradisional. Macam saya dan selebriti ni pilih.
Leunieynatasha dedah rahsia set berpantang Shaklee

Ni la set Leuniey ambil. Lecithin untuk kurus semula. Terbaik
Set berpantang Shaklee yang Leuniey ambil
Nak tau lagi seorang selebriti yang amalkan Shaklee semasa hamil dan bersalin? Taraaa..ibu kepada kembar 2, Yasmin Hani..
Yasmin Hani dan Set Berpantang Shaklee
Kenapa ye selebriti-selebriti ni gunakan Shaklee? mereka tak dibayar pun oleh Shaklee. Bukan duta produk tapi mahukan manfaat yang terbukti berkesan. Saya pun bakal gunakan set berpantang ni beberapa bulan akan datang sebab:

ღ Luka bersalin cepat sembuh
ღ Strect mark cepat pudar
ღ Badan sentiasa rasa cergas, tak lesu atau lemah
ღ Penghasilan susu badan lebih terjamin meriah
ღ Kulit kusam bertukar cantik, lembut, cerah
ღ Tumit keras jadi lembut
ღ Miss V kembali cepat rapat
ღ Anak jaundis pun boleh guna. Lagi bagus kerana ubat jaundis adalah susu ibu
ღ Sangat sangat sangat senang dan mudah digunakan


Perbezaan rasa dia bukan sedikit tau...berganda ganda berbeza. Bayangkan ni. Orang lain makan ikan haruan punya seksa masih lambat baik luka, kami telan Zinc Complex je cepat pulih luka. Takda bau dan tak menyeksakan. Hihi. Nak tahu testimoni lain? Klik Testimoni Set Berpantang ni. Jom dapatkan set berpantang yang terbukti turunkan berat badan dan banyakkan susu.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors