Kenali Shaklee YOUTH SKINCARE - Set Penjagaan Muka

Bismillah,

Wanita dan kecantikan memang sukar nak dipisahkan. Miliki kulit muka yang mulus, cerah gebu memang idaman wanita. Ramai wanita kat luar sana sanggup membelanjakan sejumlah besar wang demi mendapatkan raut wajah yang sempurna bak artis korea. Hehe. Tak kira la bujang ke, hatta yang dah berumahtangga pun penting nak cantik sihat ni. Bak kata kawan lelaki saya ni..penampilan kulit cantik berseri tu penting, sebab ia beri keyakinan tinggi pada dia. Wah..gitu kata dia. 



Untuk awak yang masih tercari-cari produk kecantikan yang mementingkan kualiti kulit yang sihat, menghilangkan garis halus kedutan dan meremajakan kulit, dalam masa sama bonus mencerahkan kulit, apa kata awak cuba YOUTH Skincare ni. Hasil dia memang sangat berbaloi! SHAKLEE perkenalkan produk awal tahun ni dalam bulan Februari. Tapi dah berada dipasaran US sejak tahun lepas lagi. 

BAHAN SEMULAJADI & BEBAS BAHAN KIMIA
Ini skincare baru Shaklee yang menggantikan Nutriwhite dan Enfuselle.  Produk YOUTH SKINCARE ni 100% dari bahan semulajadi (organik), DIJAMIN BEBAS dari parabens, phtalates, hydroquinon, mercury. Kesan penggunaan adalah sangat cepat walaupun bebas dari bahan kimia merbahaya. Setiap produk dalam set mengandungi bahan aktif YOUTH COMPLEX yang berkesan menghilangkan jerawat, jeragat, kulit kedut, kusam dan parut berlubang seawal 7 hari penggunaan. 

DIUJI SECARA KLINIKAL
YOUTH ni SCIENCE BASED skincare. Shaklee ambil masa 8 tahun kajian sebelum YOUTH ini dihasilkan.  Rangkaian set kecantikan terbaru ni fokuskan untuk membantu awak kelihatan jauh lebih muda dari usia. KEKAL MUDA JELITA. 

Effect yang dijanjikan oleh produk:
✅ KULIT KELIHATAN LEBIH MUDA
✅ MEMPERBAIKI TEKSTUR KULIT
✅ MENAIKKAN SERI WAJAH
✅ MENGURANGKAN KEDUTAN & GARIS HALUS DI WAJAH
✅ MENEGANGKAN DAN MENGANJALKAN KULIT

Antara yang terdapat dalam rangkaian set penjagaan YOUTH

LUMINOUS GEL OIL CLEANSER (125ml)
🌷Membersihkan kulit wajah serta boleh bertindak sebagai makeup remover untuk makeup yang ringan

PERFECT SKIN TONER (177ml)
🌷Menanggalkan sel kulit mati, melembapkan kulit dan membekalkan nutrisi pada kulit

YOUTH ACTIVATING SERUM
🌷Menjana dan memperbaharui kulit pada peringkat sel untuk kulit lebih muda dan berseri

AGE DEFENSE MOISTURIZER SPF50
🌷Melindungi kulit dari sinaran matahari, menyuburkan dan melembapkan kulit. Bila pakai pelembap ni, ia akan beri effect glowing pada kulit.

RADIANCE C+E 
🌷Menggebukan, mencerahkan dan mengurangkan garis halus, kedutan, pigmentasi dan menambahbaik struktur kulit serta menyekatakan tona wajah.

ADVANCE RENEWAL NIGHT CREAM
🌷Menyokong proses pembaharuan sel kulit semasa tidur agar kulit nampak lebih muda, halus dan berseri.

Sepanjang bulan September ni ada tawaran menarik bila awak buat pembelian YOUTH Renew and Maintan Set dan YOUTH Incentive Treatment and Repair Set ni. 


Kalau rasa taknak beli full set ni, xpe boleh cuba YOUTH starter set

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :


FB Syuhana Yusof | 013-3555431 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors