Detoks dengan SET DETOKS SHAKLEE

Detoks - proses membersihkan usus di mana segala toksin, lendir, dan lemak yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar.  Selepas badan kita bersih, barulah nutrisi dapat diserap secara optimum oleh badan. Sebab itulah detox ni penting sebelum ambil apa2 vitamin atau supplement. Kalau rasa dah takde perubahan lepas ambil supplement, dah minum banyak air xnampak kesan, makanya..kena detoks la tu😁😁


Shaklee sebelum ni ada lancarkan kempen detoks menyeluruh satu badan. Dalam kempen tu kita dididik berkenaan 3 perkara:

A. Detoks melalui nutrisi - yang mana pengambilan suplemen membantu mengekalkan kesihatan organ detoks disamping menjadikan organ detoks lebih efisien. Dalam set ini mengandungi Vivix, DTX Complex, Alfalfa Complex, Herblax dan PeppermintGinger Plus.

Vivix produk PALING BERKESAN untuk proses detoks. ALFALFA dan HERBLAX pula membantu detoks secara lembut. 

B. Detoks melalui gaya hidup sihat - kunci untuk hidup yang sihat adalah mengamalkan gaya hidup yang sihat 

     ♡ amalkan pemakanan sihat
     ♡ tidak merokok
     ♡ lakukan aktiviti fizikal 
     ♡ belajar menangani stress

C. Detoks melalui makanan - badan yang sihat datangnya dari cara pemakanan kita. Pengambilan makanan berkhasiat, berzat dan seimbang disaranan untuk pastikan badan kita sihat dan bebas daripada pelbagai penyakit berbahaya. Pengambilan makanan seimbang dalam diet harian membantu mengurangkan risiko beberapa penyakit termasuklah kanser, serangan jantung, tekanan darah tinggi, kencing manis dan sebagainya.

Satu set detoks ni tahan selama 2-3 bulan. Jika berminat untuk mencuba Set Detoks Shaklee dan ingin mengetahui jadual makan, tips eksklusif dan option supplemen yang bersesuaian dengan bajet anda untuk detoks, pastikan hubungi saya. Insya Allah anda pasti berjaya.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :


FB Syuhana Yusof | 013-3555431 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors