I'm Back!!!!

Assalamualaikum semua!!!

Hmmm...bertahun x update blog ni. Maaf. Saya biarkan bersawang. Sepanjang tahun ni bergelut dengan masalah kesihatan.

Positif autoimmune hepatitis. Tak sangka..pembawakan budak yang dirasa rupanya tanda jelas masalah kesihatan serius. Dari anak sulung..yang kedua dan pengalaman mengandung kali ketiga ni, masalah yang sama timbul. Itu nanti dalam entry lain saya story..apa masalahnya..hingga saya terpaksa stop temporarily sebarang pengambilan supplement atas saranan doktor.

Within two years...alhamdulillah lahir sorang putera untuk lengkapkan lagi family kami. Kami dah berlima..hehehe.


Berbanyak kemaafan terutama pada customer yang nak dapatkan produk Shaklee tapi saya tak dapat memberi respond pantas dan jawapan pertanyaan kalian seperti yang diharapkan. Maaf ye..saya tak dapat memberi fokus yang penuh pada bisnes Shaklee di atas sebab keadaan yang tak menyebelahi saya terpaksa berbuat demikian.

Jutaan penghargaan kepada customer yang masih kekal memberi kepercayaan kepada saya untuk membantu penuhi keperluan dan menyelesaikan masalah mereka.

Insya Allah.. saya akan aktif semula dengan bisnes Shaklee bermula Sept 2018.
Sebarang pertanyaan berkaitan produk atau nak join bisnes Shaklee..boleh directly whatsapp saya pada bila2 masa.


KEMBALI AKTIF DAN SENTIASA SETIA BERSAMA SHAKLEE!!!

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors