SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA 2018


Assalamualaikum semua.

Buat tatapan keluarga ku yang jauh di sana...huahaha..

Sepanjang 33 tahun hidup...dah melangkah ke angka 7 gerbang perkahwinan.. ini kali pertama raya tak dapat bersama keluarga tercinta..sobs..sobs..

Maafkan kami mak ayah..mak bapak..abang2..kakak2 dan adik2 ku. Bukan xnak balik..tapi keadaan tak mengizinkan..huahaha. Walaupun duduk diperantauan, aiceh..macam jauh sangat je JB-Gemas-Melaka tu..saya takkan lupa kamu2 di sana. 

Perjalanan hidup ni..insya Allah masih panjang. Banyak yang perlu dipelajari walaupun dah banyak yang dilalui sepanjang 7 tahun duduk merantau ni. Tapi masih belum cukup untuk kita bermegah, mendabik dada merasa kita tak perlu tunjuk ajar dari orang lain. Kita diberi mata untuk melihat, akal untuk berfikir dan menilai samada baik atau buruk sesuatu. Setiap hari kita perlu belajar tentang kehidupan supaya kita faham hidup ni dan paling penting nak mengajar anak2 kita tentang kehidupan.

Tak dapat balik beraya bukan masalah besar walaupun sedih bila takbir bergema tadi..huahahaha. Hidup perlu diteruskan! Semoga Allah ampunkan dosa-dosa kita yang lepas

SELAMAT HARI RAYA!


Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :


FB Syuhana Yusof | 013-3555431 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors