Testimoni Vivix - Resdung Saya Dan Suami Berhenti Walaupun Jarang Makan Vivix

Assalamualaikum..hari ni nak share testimoni saya dan husband saya. Kami ni pesakit resdung tegar sejak dulu. Gejala resdung saya yang paling teruk adalah migrain. Manakala  suami selsema berterusan dan bersin. Dua ni memang trade mark resdung la kan.
Dulu saya kalau migrain  datang, tak boleh tengok cahaya. Mesti nak tidur kat tempat gelap dengan harapan migrain tu pergi. Serangan migrain saya sekali seminggu tu memang wajib. Saya tak suka makan ubat sebab tau untuk jangka masa panjang ubat tu beri lebih mudarat dari sembuhkan. 

Hubby saya pula, pagi-pagi bangun bersin. Mandi bersin. Lepas mandi pun bersin. Kena kipas bersin. Cuaca berubah sejuk bersin. Bila orang resdung bersin, bersinnya bukan sekali 2 tau. Tapi 20, 30 kali. Selsema jangan cerita. Sekotak tisu dah habis pun meleleh lagi hingus. Ia cair macam air. It just couldn't stop.

Hari ni saya taknak explain detail pasal resdung sebab saya dah tulis panjang lebar mengenai resdung dalam entri ni. Saya cuma nak ringkaskan perubahan yang kami rasa lepas consume Vivix.
  • Sesudu - Bersin berkurang. Takde la sampai 20, 30 kali
  • 3 sudu - Dah tak selsema lagi. Bersin bila mandi pagi sejuk. Tu pun 3, 4 kali then stop.
  • 7 sudu - Dah tak kedengaran lagi bersin. Selsema pun dah tiada lagi
Hari ni dah 3 bulan sejak kami consume. Cuma pagi-pagi mandi hubby akan hembus hingus yang terkumpul sepanjang malam. Atas tu gambar terkini botol pertama kami. Dah 3 bulan masih belum habis. Sebabnya hubby dah jarang makan. Seminggu sekali je. Lagipun dos Vivix cuma sesudu kecil. Bukan sudu besar. Memang jimat. 

Highly recommended for those yang dah tak tahan dengan resdung dia. Saya pun sempat consume 3 minggu je sebelum sah pregnant maka saya kena stop ambil Vivix. Berita baiknya saya dah tiada migrain lagi! Trade mark resdung? All gone!!!

1- Sejarah Vivix
2- Vivix in detail
3- FAQ berkenaan Vivix
4- Testimoni Vivix
 


Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors