Testimoni Vivix - Pesakit Crohn's Disease Semakin Sihat Dan Disahkan Mengandung Setelah Hampir 5 Tahun Menanti

Penyakit majoritinya disebabkan bakteria, virus, kerosakan sel tubuh, organ tubuh. Tetapi kita sedia maklum ada juga golongan minoriti yang menghidap penyakit yang disebabkan gen. Sebagai orang Islam kita panggil itu takdir. Alhamdulillah sekarang kita dah ada Vivix. 

Pesakit ni merupakan pelanggan Puan Nad. Dah 5 tahun kahwin takda anak tup-tup lepas consume Vivix untuk penyakit dia, Allah rezekikan dia dengan anak. Jom ikuti pengakuan beliau..pengakuan kata dia..hihi




..."Nad, nak share dengan Nad, saya dah pregnant, 4 months. After almost 5 years tunggu. Dapat tahu lepas sebulan lebih, tu pun sebab morning sickness teruk. Ingatkan gastrik puasa dan Crohn.
Thanks Nad. Vivix tu banyak membantu dan supplement lain yang saya ambil. Haritu test darah Crohn, Alhamdulillah semakin OK. Doc tu siap terperanjat macam mana darah ni boleh OK. Maksudnya inflammation tu dah semakin kurang. Alhamdulillah.
Memang doa sangat baby sihat dan sempurna. Dapat 1 pun jadi lah dulu. Doc gynae pun terperanjat. Dia kata case orang sakit Crohn jarang dapat preggy.
Ubat doc bagi untuk makan hari2 tak ambil jugak. Cuma ambil ubat air doc tu sebulan sekali sejak Januari. Ubat tu mahal giler, RM 7K, nasib baik ade ING. Selalu gak lah MC. Healing crisis Vivix pun bole tahan. Hehe..sabar kan aje.
Saya ambil 5 kali ubat air doc untuk kurangkan inflammation. Vivix sebotol je. Ada tinggal sikit je lagi. Ada time saya kena healing crisis tu. Berhenti dan sambung2. Kalau nak ikutkan, saya mkn Vivix tak disiplin sangat. Tapi vivix tu membantu jugak."...

Kalau anda menghidap penyakit ni atau mengenali sesiapa  yang menghidap penyakit ni jangan buang masa..sebarkan kebaikan Shaklee :-) wink..wink..Macam saya, ni first time dengar penyakit ni..jadi saya nak share apa pakcik Wiki bagitau saya tentang penyakit
Crohn ni.

Penyakit Crohn adalah penyakit yang menyebabkan usus, atau lain-lain bahagian saluran penghadaman (bahagian organ yang dilalui oleh makanan) menjadi bengkak, dan kadang-kadang menjadi ulser (lubang). Mereka yang mempunyai penyakit Crohn sering mengalami kesakitan di perut, cirit-birit, muntah-muntah, dan kehilangan berat badan. Crohn juga boleh menyebabkan ruam kulit, sakit sendi, dan mata bengkak.

Tiada siapa yang tahu apa yang menyebabkan penyakit Crohn. Dalam penyakit ini, badan orang itu menyerang sendiri. Sistem imun menyerang bahagian-bahagian saluran penghadaman yang sihat. Ini menyebabkan keradangan, atau bengkak, dalam saluran pencernaan. Oleh itu, penyakit Crohn adalah salah satu daripada dua penyakit keradangan usus dan salah satu daripada penyakit-penyakit autoimun.

Seperti banyak penyakit autoimun lain, penyakit Crohn seolah-olah berkaitan dengan gen seseorang. Orang-orang yang adik-beradik mempunyai penyakit ini adalah yang paling mungkin untuk mendapatkannya. Lelaki dan perempuan kedua-duanya hanya berkemungkinan untuk mendapat penyakit Crohn - Sumber

Vivix ni terbukti mampu memperbaiki sel rosak sehingga ke tahap selular DNA. No wonder ia beri impak positif terhadap penyakit yang disebabkan kelainan gen seperti Crohn's Disease ni. Kalau anda nak tau lebih lanjut mengenai Vivix ni boleh explore link di bawah ye. Saya, hubby, parent pun consume Vivix. Bak kata Mat Salleh,"prevention is better than cure"..chelleh..hihi

1- Sejarah Vivix
2- Vivix in detail
3- FAQ berkenaan Vivix
4- Testimoni Vivix


Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors