Testimoni Vivix - Sembuhkan Kayap Dan Serangan Saraf

Contoh Penyakit Kayap
Assalamualaikum semua. Ramai masih tidak tahu atau tahu tetapi tidak benar2 ambil tahu tentang penyakit ini. Sebab nye u all tak pernah alami atau ahli keluarga terdekat tak alami nye....tetapi AWASSSS KEPADA SESIAPA YANG PERNAH ALAMI CHICKEN POX.....ada kemungkinan anda akan alami kayap....ok...ni erti kayap....saya nak share dgn korang semua....


Kayap atau juga dikenali herpes zoster (atau sekadar zoster) merupakan penyakit virus yang disebabkan oleh virus varicella zoster (VZV). Seseorang yang mengalami penyakit ini akan mendapat ruam kulit yang memedihkan dengan lepuh pada satu-satu kawasan badan dan ia seolah-olah berbentuk jalur. Jangkitan awal VZV boleh menyebabkan cacar air yang biasanya dialami oleh golongan kanak-kanak dan orang muda. Setelah penyakit cacar air sembuh, virus itu masih lagi berada dalam badan tetapi dalam keadaan tidak aktif. Jika tahap daya tahan selular seseorang itu menurun, maka VZV boleh aktif kembali dan merebak ke saraf periferi hingga ke kulit yang akhirnya membawa kepada penyakit kayap. Penyakit kayap adalah berbeza dengan penyakit herpes simpleks walaupun virus varicella zoster dan virus herpes simpleks adalah daripada subkeluarga yang sama iaitu Alphaherpesvirinae. - Wikipedia

Firmilia Affandi mak dia kena kayap kat belakang badan. Kalau kena kayap rasa gatal mencucuk-cucuk tau. Takkan la kita sanggup biarkan mak kita dengan keadaan macam tu. Jadi dia pun bagi mak dia Vivix. Alhamdulillah sembuh.

Tapi untuk pesakit kayap, sembuh kulit luaran belum 100% sembuh tau. Ini kerana serangan kayap ini sangat menyakitkan kerana ia melibatkan urat saraf, selain membahayakan kesihatan. Tapi dengan Vivix, mak saudari kita ni  dah tak rasa sakit mencarik-carik kat saraf dia lagi.

So u all kalau nak tau detail pasal Vivix boleh explore link di bawah ok. Jika nak beli saya boleh pos secara percuma. Harganya berbaloi dengan apa yang Vivix mampu lakukan. Semuanya dengan izin Allah. InsyaAllah.

1- Sejarah Vivix
2- Vivix in detail
3- FAQ berkenaan Vivix
4- Testimoni Vivix


Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

2 comments:

  1. Salam hormat.Setiap penyakit pasti ada penawarnya.Syukur kpd Allah penawar kayap sudah ditemui.Sudah ramai yang sembuh dengan izinNya.Dapatkan rawatan lanjut di Pusat Rawatan Fitrah Healthcare Centre Gombak. 019 6676236-Dr Wan sedia membantu.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Dr Wan... makcik saya masih dihospital.. kata doc dia kena kayap. agak teruk juga kulitnya. nak tanya pendapat. vivix ni bagus ke untuk pemulihan kulit?

    ReplyDelete

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors