Testimoni Vivix - Kembalikan Fungsi Berfikir Dan Kesihatan Tubuh Pesakit Alzheimer

Apabila kita tua, adakah normal untuk kita nyanyuk? Ia sebenarnya tidak normal walaupun ia seakan sesuatu kebiasaan buat kita. Salah satu penyakit yang berkaitan usia tua adalah Alzheimer. Penyakit Alzheimer bukannya sejenis penyakit berjangkit. 


Penyakit Alzheimer adalah keadaan di mana daya ingatan seseorang merosot dengan teruknya sehinggakan pengidapnya tidak mampu mengurus diri sendiri. Penyakit Alzheimer bukannya `nyanyuk' yang sekadar satu proses penuaan. Sebaliknya, ia adalah sejenis masalah kesihatan yang amat menyeksakan dan perlu diberikan perhatian.

Bagaimana produk Shaklee boleh membantu pesakit Alzheimer? Jom kita baca satu testimoni yang saya ambil dari sini. Siapa sangka dengan memberi Vivix tonik anti-penuaan terbaik Shaklee mampu memberi impak yang sangat positif terhadap pesakit Alzheimer kronik seperti dalam testimoni ini. Jom layan..

                                                                                                                     
Our Mom had become bed-ridden, wore diapers and seldom recognized family or
friends. We bathed, dressed, and fed her. She was diagonosed the beginning of the
worst stage of Alzheimers. Mom was prescribed Aricept and slept for those 7 months. Next they prescribed Exelon, another 3 months of sleeping. Were Alzheimer drugs just meant to keep patients sedated? Then came Namenda, Mom became violently ill, lay in bed in pain and lost 30 pounds in less than 30 days.

We decided to stop all prescription medications and get her on a Shaklee Supplement program to give her body the benefits of health. She took VitaLea Gold, Memory Optimizer, HerbLax, Energzing Soy Protein and Optiflora. Within a few weeks she started getting up on her own and showing improvements. Then Shaklee introduced a new product, Vivix.

Within a few weeks of adding Vivix Mom began recognizing family members, she
remembers all her children again. She can brush her teeth, wash and dress herself, and no longer wear diapers. She does the dishes and sweeps the patio. When we shop she has conversations with other people. She plays with her great grandchildren, many songs & rhymes she didn’t remember before. She now sings and recites to them. Her long term memory returned, though not perfect, and has selective short term memory. Today Mom is only stage 1-2 Alzheimers.

A few times when we forgot to give her the supplements or when the Vivix wasn’t
available she became listless and confused. Not only is that stressful for Mom, but it
makes it very difficult for us as her caregivers. We now see to it we have an ample
supply and it always travels with us.
Thankfully, Judy, Sandy and Bill K
Ibu kami terlantar di katil, memakai pampers, dan jarang dapat mengecam keluarga sendiri mahupun kenalan. Kami mandikan, siapkan, dan menyuap makanan untuk beliau. Ibu didiagnosis mula menghidap Alzheimer tahap paling teruk. Ibu diberi preskripsi Aricept dan tidur seharian selama 7 bulan. Kemudian ibu diberi preskripsi Exelon, juga 3 bulan tidur seharian. Adakah ubat pesakit Alzheimer hanya bermaksud untuk pesakit sentiasa diberi ubat pelali? Kemudian diberi pula ubat nama Namenda, ibu lagi jatuh sakit yang teruk, terbaring di katil dalam kesakitan dan hilang 30 paun berat dalam masa 30 hari.

 kami membuat keputusan untuk menghentikan semua ubat-ubatan preskripsi dan berikan dia program supplement Shaklee untuk berikan badan ibu manfaat kesihatan. Ibu makan VitaLea Gold, Memory Optimizer, HerbLax, Energzing Soy Protein dan Optiflora. Dalam masa beberapa minggu ibu sudah mampu bangun sendiri dan menunjukkan perubahan positif. Kemudian Shaklee memperkenalkan produk baru, Vivix.

Dalam masa beberapa minggu selepas menambah Vivix, ibu kembali mula mengingati beberapa ahli keluarga, ibu dapat mengenal semua anaknya kembali. Ibu mampu memberus gigi sendiri, membasuh dan mengenakan pakaian dengan sendiri dan tidak lagi pakai pampers. Ibu mampu basuh pinggan mangkuk dan menyapu sampah. Ibu boleh berbual dengan orang lain bila kami ke kedai. Dia kembali bermain dengan cucu, menyanyikan semula lagu-lagu dan irama yang sebelum ini dia tak dapat ingat. Memori lama dia kembali, walaupun tidak sempurna dan mampu mengingat memori jangka pendek yang tertentu. Hari ni ibu cuma Alzheimer tahap 1-2.

Ada beberapa kali apabila kami terlupa memberi supplement dia atau Vivix kehabisan, ibu menjadi tidak bermaya dan keliru. Bila jadi begitu, bukan sahaja ibu yang stress tetapi juga menyukarkan kami sebagai penjaga. Kami sentiasa memastikan bekalan mencukupi dan sentiasa membawa Vivix ke mana-mana kami pergi.
Judy, Sandy and Bill K 

Berdasarkan testimoni, kita tahu rawatan konvensional Alzheimer adalah memberikan ubat penenang. Sanggup ke lihat ibu bapa kita dalam keadaan itu. Jika perubatan konvensional tidak memberi kesan yang anda inginkan, cubalah Vivix.  Mungkin kandungan resveratrol dan poliphenol mampu memberikan tubuh ibu bapa anda apa yang badan perlukan untuk berfungsi dengan sepatutnya. Vivix sentiasa free postage.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors