Testimoni Vivix - Pulihkan Artritis Makcik Norani (63) Dan Awet Muda

Assalamualaikum. Artiritis tu apa? Menurut Wikipedia:

 "Artritis adalah penyakit radang pada sendi atau tisu sendi yang menunjukkan gejala kesakitan, kekerasan pada sendi dan pembengkakan. Terdapat lebih daripada 100 jenis penyakit artritis.

Arthrite_rhumatoide.
Artritis yang paling kerap dihidapi ialah osteoartritis yang berpunca daripada pemusnahan tisu rawan pada sendi. Antara rawatan untuk osteoartritis adalah penggunaan aspirin dan terapi magnet.

Artritis reumatoid lebih kerap dihidapi oleh wanita berbanding lelaki. Artritis gout pula lebih kerap dihidapi oleh lelaki dan berpunca daripada pengumpulan asid urik pada sendi. Artritis gout dapat diwarisi dan diturunkan dalam keluarga. Cara rawatan artritis gout adalah dengan menggunakan kolkisin dan allopurinol."


Boleh ke artritis diubati dengan supplement? Sudah tentu. Contohnya dalam testimoni dibawah yang di ambil dari blog ini.
Mak Cik Norani dari Felda Sening, 63 tahun, menghidap artritis semenjak 1992. Sebelum ini beliau sering mengambil injection dan ubat-ubatan bagi menghilangkan sakit di lutut yang menyebabkan badan beliau sembab serta buah pinggang mula bermasalah. Setelah mengamalkan Shaklee semenjak 2008 artritis semakin pulih serta mampu berjalan dengan lebih mudah. Semakin awet muda. Produk yang di amalkan Vivix, Ostematrix, Alfalfa, Omega Guard, B-Complex, Garlic, Energizing Soy protein dan Fiber Plan Unflavoured.

Vivix sangat bagus tau untuk mengatasi penyakit radang kerana bahan di dalam Vivix iaitu resveratrol terbukti secara klinikal mengurangkan radang. Sebab tu Makcik Norani boleh sembuh dengan izin Allah.
Untuk dapatkan maklumat lebih detail berkenaan Vivix boleh teruskan pembacaan anda di link berikut:


Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors