Testimoni Vivix - Nenek Artritis Tidak Lagi Kesakitan Dan Tak Perlu Lagi Telan 16 Biji Ubat Tahan Sakit Sehari

Assalamualaikum. Bagi pesakit artritis, sakit pada sendi adalah tak tertanggung. Kalau you all la sakit tak boleh nak gerak, sanggup tak nak telan sampai 16 biji pain killer sehari walaupun tau pain killer tu tak lama lagi kill buah pinggang you? Semestinya sanggup sebab takkan nak duduk terbaring je setiap hari. Mesti nak sihat, mesti nak bergerak. baru la bermakna hidup ini kan :-)


ARTHRITIS PAIN:
I'm a person who has used Shaklee vitamins as well as their business plan to improve all elements of my health profile since 1985. I am now 72 and have been experiencing an elevated amount of joint, muscle and back pain. It has grown over the past several years to aggravating proportions effecting sleep and most movement. I was using up to 16 Pain Complex tablets a day to control this growing pain. It worked to quench the pain but the pain itself showed no signs of letting up. Then, in early August, Shaklee Corporation introduced VIVIX, a fabulous new longevity tonic with resveratrol and super-grape extracts. I actually began taking Vivix while attending the convention in New Orleans. It is now September 15th and I'm pain free! I take NO Pain Complex. I use the Prescription for Health products recommended by
Dr. Jamie McManus in addition to Vivix...one teaspoon a day. It's great to be able to move again without pain anywhere.
Martha Maxwell

SAKIT ARTRITIS
Saya adalah seorang pengguna dan penjual Shaklee sejak 1985 untuk meningkatkan tahap kesihatan saya. Sekarang saya berumur 72 tahun dan mengalami sakit sendi, otot, dan sakit belakang yang semakin teruk. Kesakitan itu semakin teruk sejak beberapa tahun kebelakangan ini sehingga mengganggu tidur dan pergerakan saya. Saya pernah menelan sehingga 16 biji pil tahan sakit sehari untuk mengawal rasa sakit yang kian bertambah. Ia berkesan menghilangkan rasa sakit tersebut tetapi tidak menyembuhkan penyakit saya. Kemudian pada awal Ogos, Shaklee memperkenalkan Vivix, tonik anti-penuaan yang kaya dengan resveratrol dan extrak anggur muscadine. Saya sebenarnya mula mengambil Vivix sejak persidangan di New Orleans. Hari ini 15 September dan saya tidak rasa sakit lagi! Saya tidak lagi makan ubat tahan sakit. Saya menggunakan preskripsi untuk kesihatan yang dicadangkan Dr. Jamie McManus selain tambahan Vivix..satu sudu teh sehari. Sangat bagus rasanya bila dapat bergerak tanpa rasa sakit kembali.
 Martha Maxwell

Saya percaya ramai pesakit artritis yang mengambil ubat untuk menahan sakit. Tetapi sampai bila nak bergantung hidup pada ubat yang akan rosakkan buah pinggang dan usus kita? Vivix kan ada. Tak cuba tak tahu. Its worth the money spend. Kesihatan itu lebih berharga dari duit. Kan? Jom sihat bersama Vivix. Free postage untuk Vivix.



Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors