Cerahkan Kulit Dengan ESP, Vita E, Vita C, dan B-Complex Shaklee

Fitrah manusia sukakan yang cantik..wanita kulit cerah terutamanya selalu mendapat perhatian. Bestnya set D dengan extra protein Shaklee ni bukan sekadar terbukti mencerahkan kulit. Bahkan memberi tenaga berpanjangan seharian, meningkatkan keanjalan dan memperbaiki tekstur kulit secara semulajadi hanya dengan bantuan vitamin semulajadi Shaklee je. Bonusnya set ni mampu bantu anda dapatkan berat ideal dengan adanya ESP. Ahha..best tak? Kat bawah ni testimoni Nurhidayah Salihun..jom baca apa feedback dia.


 "Just nak share testimoni ke atas diri sendiri setelah consume ESP + Vita E secara konsisten 4 bulan lalu. Now continue ESP dengan Vita C and B-Complex...

Nampak tak perbezaannya disitu..ke takda beza?? anda nilai lah sendiri..no make up no touch up no editing!!!fresh dan asli dari wajah..hehehe
Hasil yang baik kita sharing bersama :)"

Apa yang you all nampak? apa yang saya nampak adalah kegembiraan sis ni dengan keaslian kecantikan dia. Confident tanpa make up yang berlebihan. Saya pun tak make up. Suka pada natural beauty. Tak suka la fake fake nih..hahaha..poyo tak? tapi serius..suami saya pun tak suka saya make up maka saya pun dah lama tak make up...vitamin Shaklee kan hado! 

So pada yang curious bagaimana vitamin E memberi manfaat pada kulit dan bagaimana vitamin C memberi manfaat pada kulit boleh baca di entri saya yang lepas. Jom roger saya jika ingin mendapatkan set kecantikan Shaklee ni..sihat dapat..cantik pun dapat..apa nak lagi?

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors