Testimoni Wajihah Rashid - Cantik Cerah Licin Dengan Set Kecantikan Shaklee

Kalau google set kecantikan Shaklee..tiada wajah paling popular melainkan wajah cik Wajihah kita ni..cik Wajihah kita ni tak berkira soal kecantikan dan kesihatan..dia pun muda lagi tau..awal 20an..Dia amalkan B-Complex, Vita-C, Vita-E dan Omega Guard..marvelous you..ni kalau lalu depan jantan-jantan gatal memang banyak bunyi tikus akan kedengaran..menjuih-juih bibir berdecit..sebenarnya saya paling tak suka lelaki macam tu tau..nasib la suami saya belum tertangkap buat macam tu..hehehehe


Meh saya tulis sini bagi yang tak berapa nampak tulisan kecil tu..(pss..makan Carotomax bagi cerah terang mata).

Salam semua:)

Saya nak share feedback saya lepas hampir sebulan guna Shaklee trial pack vit b complex, vit C dan vit E + Omega. Mungkin ada yang cakap saya baru 21, so tak perlu makan supplement tu, ini. Tapi saya sangat concern mengenai kesihatan sebab prevention is better thaan cure, isn't? :)

Muka saya jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat area dahi. Masa PMS memang stress sebab acne banyak kat area dahi. :(  Tumbuh bukan main subur, nak hilang bukan main lama pastu ada tinggal parut. Area pipi pulak kering bila saya apply medium coverage foundation, jadi tak rata dan lepas 2, 3 jam muka jadi tak best dah.

Alhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam 2 minggu lepas amalkan Shaklee. PMS bulan ni tak keluar jerawat banyak macam sebelum2 ni. Setakat 1-2 tu biasalah kan, yeay! kakak2 pun tegur bila saya lepas pakai foundation, muka nampak glowing dan flawless :) Padahal pakai medium coverage type foundation je..hihi. Tapi akhir2 ni keluar rumah cuma pakai sunblock dan jarang dah pakai foundation kecuali ada special event je. Less is more :)

Gambar kiri masa bulan Febuari 2012 dan kanan masa Jun 2012, mungkin tak banyak changes but i'm sharing :) I'm very happy with my skin now and looking foward to try another Shaklee's supplements.

Kalau nak try set kecantika Shaklee yang sama macam Wajihah guna boleh roger-roger saya ye. Banyak manfaat vitamin dalam set kecantikan ni tau. Kalau rasa macam tipu jee boleh baca Bagaimana Vitamin E Memberi Manfaat Pada Kulit dan Bagaimana Vitamin C Memberi Manfaat Pada Kulit.

Omega yang Wajihah guna lak banyak tau manfaat lain selain untuk kulit. Tapi you all boleh layan video pendek ni dengar apa doktor ni bagitau mengenai manfaat Omega-3 terhadap wanita.

Kalau nak dapatkan set ni boleh hubungi saya ye..saya akan dedahkan rahsia cara guna vitamin E untuk kecantikan. Cara makan vitamin C dan Omega serta rahsia vitamin B-Complex untuk kecantikan.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors