Testimoni Vivix - Stroke 3 Tahun Lepas Pulih Kini Panjat Tangga Tak Pegang Rel Sambil Bawa Barang

Saya di hujani pertanyaan dari beberapa individu. Ada antaranya pesakit stroke itu sendiri. Ada juga anak yang ayahnya stroke. Ada yang belum yakin untuk menggunakan Vivix bagi mengubati stroke. Penemuan baru mengenai stroke dan cara memulihkannya masih belum tersebar. Ini merupakan penemuan penting dalam memulihkan pesakit stoke. Ia adalah kunci mengapa Vivix Shaklee mampu buatkan pesakit stroke kembali boleh bergerak dan berjalan dengan sendiri.



Heart Surgeon Speaks Out …  Dr. Dwight Lundell is a renowned cardiovascular and thoracic surgeon who has performed over 5,000 heart surgeries.  He is also the author of “The Great Cholesterol Lie” in which be debunks the notion that cholesterol is the main cause of heart disease.  Dr. Lundell recently said, “The discovery a few years ago that inflammation in the artery wall is the real cause of heart disease is slowly leading to a paradigm shift in how heart disease and other chronic ailments will be treated.  Simply stated, without inflammation being present in the body, there is no way that cholesterol would accumulate in the wall of the blood vessel and cause heart disease and strokes.  Without inflammation, cholesterol would move freely throughout the body as nature intended.  It is inflammation that causes cholesterol to become trapped.- Sumber


Maksudnya kolestrol sebelum ini telah menjadi kambing hitam dan sentiasa disalahkan. Tangan jahat yang sebenar adalah inflamasi / radang pada dinding arteri. Itulah kunci Vivix cepat memberi kesan positif kepada pesakit stroke. Daluran yang tersekat dengan mudah dilalui darah bila salur darah kembali membesar.
 
Berikut merupakan testimoni dari luar negara. Vivix yang juga mempunyai peranan sebagai anti inflamasi memang terbukti dapat melancarkan kembali perjalanan darah ke otak. Jika anda bertangguh, ada kemungkinan berlaku kerosakan otak yang kekal. Jangan berkira dan mengambil risiko bila berkaitan dengan kesihatan.


STROKE RECOVERY

A massive stroke 3 1/2 years ago (doctors attribute to my irregular heartbeat-- I believe it was stress) attacked my right brain (& basal ganglia) leaving my left side totally unavailable and the right brain majorly stressed, reactive, & depressed. Never totally giving up, taking handfuls of Shaklee supplements, exercising, listening to motivational cd's, getting Brain Gym balances, regular chiropractic care, etc., my progress was evident to those who knew me, including my doctors. But what they didn't see was the exhaustion and struggle it took. Then along came Vivix, August 15, less than 6 weeks ago. First I thought it was probably the placebo effect, but today I can tell you a few of the things I KNOW have changed.

PEMULIHAN STROKE
Satu serangan stroke 3 setengah tahun lalu ( Doktor kata punca denyutan jantung saya tak teratur - saya percaya puncanya stress ) menyerang otak kanan saya ( dan basal ganglia) menjadikan bahagian kiri tubuh lumpuh dan otak kanan tersebut tertekan, reaktif, dan kemurungan. Tak pernah berputus asa, mengambil supplement Shaklee yang membantu, bersenam, mendengar CD motivasi, mendapatkan Brain Gym yang seimbang, penjagaan kiropraktik yang kerap, dan lain-lain, perkembangan saya adalah bukti kepada yang mengenali saya, termasuk doktor saya. Tetapi apa yang mereka tak nampak adalah penat lelah dan kerja keras yang diperlukan. Kemudian Vivix mula memasuki pasaran, 15 Ogos, kurang 6 minggu yang lepas. Pada mulanya saya sangka ia mungkin hanya kesan placebo, tetapi hari ini saya boleh beritahu anda beberapa perubahan yang saya rasa.
BALANCE--so bad in the past that one of the many falls landed me under my rolling car, crushing my right leg, though not the bone. My balance has improved so much I now climb stairs, carrying something in EACH hand, and not even holding onto the rail.

KESEIMBANGAN--Sangat teruk sebelum ni sehingga pernah terjatuh di bawah kereta yang sedang bergerak, menghancurkan kaki saya, walaupun tidak mengena tulang. Keseimbangan badan saya banyak meningkat, sekarang boleh naik tangga, membawa barang dikedua tangan tanpa perlu pegang pemegang tangga.

ENERGY--so different now I can do 30 minutes on the treadmill, noting my improved heart rate & instead of having to take a nap,

TENAGA--Sangat berbeza, sekarang saya boleh berlari 30 minit di atas treadmill, selepas perasan kadar degupan jantung bertambah baik & berbanding terpaksa melelapkan mata tidur.
FOCUS-- I am experiencing now more blood sugar balance and longer attention spans--just finished reading a whole book in a couple of days and, most assuredly, I am making an A in the Spanish class (where my classmates & teacher are @ 1/3 my age). So I would say my mental acuity and memory are enhanced as well! 
FOKUS--Paras gula dalam darah saya kini lebih stabil dan jangkamasa untuk fokus lebih lama--baru habiskan membaca sebuah buku dalam masa dua hari dan yang paling pasti, saya dapat A dalam kelas bahasa Sepanyol (dimana rakan kelas dan guru muda 1/3 dari umur saya). Jadi saya boleh kata ketajaman mental dan memori saya juga telah meningkat!
ATTITUDE—LIFE IS GOOD! I woke up this morning, like most others since starting on this magical stuff, full of vitality & optimism, and happy. 
SIKAP--HIDUP BAHGIA! Saya bangun pagi ni sama seperti orang lain sejak amalkan tonik ajaib ni (Vivix), sangat cergas dan penuh keyakinan serta gembira.
Thank you, God & Shaklee! I have my life back,
Sylvia Greene. Sumber
Jika anda perlukan sebarang bantuan, cadangan supplement boleh hubungi kami. Set supplement untuk pesakit stroke yang kami cadangkan adalah Vivix dan Omega Guard. Omega Guard untuk mencuci salur darah dari lemak darah dan mengawal paras kolestrol jahat dan baik dengan stabil. Vivix pula berperanan sebagai anti-inflamasi serta membaik pulih sel sehingga ke tahap selular DNA. InsyaAllah ini merupakan perubatan dari alam semulajadi untuk tubuh yang juga semulajadi.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors