Testimoni Set Kecantikan - Sepupu Tak Percaya Saya Cantik Hanya Dengan Vitamin Tanpa Pakai Compact Powder Dan Foundation

Saja bagi crop gambar ni besar-besar supaya you all boleh namapk detail kehalusan kulit asli tanpa sebarang make up ni. Pergh..saya pun jeles tau. Ni yang semangat nak teruskan regimen kecantikan guna produk Shaklee ni..kulit flawless, gebus gebas, dah macam kulit anak dia lak yang gebu dengan kolagen muda. Akak ni nama dia Nizahasra.. jom saya share testimoni dia



Salam warga SGL..nak share sikit good news..semalam ada saudara sefamily tumpang bermalam kat rumah saya. pendek cerita si akak ni cakap saya nampak makin berseri walaupun dah anak 4. Tak tahulah dia saje2 ke or tipu jer. Dia tanya macam-macam. First ayat dia "ko ni ada ambil kolagen tak?". Selama ni saya memang consume vitamin-vitamin Shaklee, tapi belum ambil / try lagi collagen powder tu..tunggu badget naik sikit. Saya kembang hidung semacam pun ada. Tak lah saya bangga diri sangat. Semua tu dari Allah ta'ala kan? Alhamdulillah..so saya mulalah sharing dengan dia pasal vitamin-vitamin Shaklee ni. Pagi tadi before si kakak ni balik pun dia nak pinjam compact powder or 2 way cake cake or foundation. Saya cakap ler mana ada guna menda2 gitu. Yang saya guna moisturizer, maskara, dan eye liner je. Dia macam tak percaya saya tak guna mende gitu. Last before dia balik, selain shake hand dengan saya, ayat yang keluar dari mulut dia, "order untuk akak Vita-C, Vita-E dan B-Complex yer..boleh kan? Korang apa pendapat kalau tengok picture saya ni? Asli yer takda guna satu apa make up or touch up pun..clear..even moisturizer pun tak pakai coz husband cakap pergi jalan-jalan tengok rumah yang masih dalam pembinaan. Mode saya: senyum.

Kalau tanya pendapat saya..awesomeness tahap dewataraya! Vitamin Shaklee jika dijadikan rutin harian insyaAllah kulit cantik sihat sebab vitamin Shaklee semuanya semulajadi tau. Ia sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa terbukti. So kalau you all nak jugak kulit yang flawless macam akak kita ni boleh lah roger saya anytime. Vita-E 120biji, B-Complex 120biji, Vita-C 180biji. 

Tahan 4 bulan sampai 6 bulan tau. Jimat sangat sangat sangat. Sampai nanti anda rasa "bila la nak habis ni..dah setengah tahun makan"..hihi..kalau rasa mahal tu mungkin anda perlu buat sikit kira-kira sebelum membuat perbandingan..mesti hasilnya produk murah yang cuma tahan 2, 3 minggu tu lebih mahal dari produk jimat yang tahan lama ni. Nak harga special boleh roger2 saya ye.


Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

1 comments:

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors