Nutriferon Bantu Suami Dan Anak Kecil Saya Pulih Dari Keracunan Makanan Dengan Segera

Assalamualaikum. Hari ni nak share testimoni saya sendiri satu produk Shaklee yang saya dah jatuh cinta sebab best sangat. Sebab produk ni ibarat petua merawat keracunan makanan. Cewah..hihi..Masa saya berpantang kat rumah mil dan rumah parent saya. Mula-mula Zara muntah malam tu. Jatuh demam. Mungkin ada something dia masukkan dalam mulut masa main kat laman rumah wan dia. Pagi esoknya dia berak cair. Anak saya kalau demam tak pernah muntah dan berak cair..saya syak dia kutip jambu air yang banyak gugur bawah pokok masa main depan rumah dengan sepupu dia. Ayah saya cakap situ ada kelawar.


So suami campurkan sedikit Nutriferon dalam susu dan dalam bekas air masak dia. Bila dah demam mula la susah nak diberi makan. Nasib baik ada meal Shake sebagai penyelamat untuk memastikan Zara dapat semua nutrisi yang diperlukan untuk bantu imuniti tubuh recover. Ambil masa 2 hari juga la untuk Zara recover demam. Zara muntah 3 kali in total. Berak cair dia berlarutan selama 3 hari..mungkin masih ada virus dalam sistem perkumuhan. 

Syukur alhamdulillah hari kedua dia dah aktif semula dan selera makan back to normal. Tak berakhir di situ, bila balik Melaka pula, suami bangun pagi muntah. Dari subuh dia kata perut tak selesa. Dia suspek sebab makan nasi ayam Upin Ipin kat mydin Melaka. Sebab dalam nasi tu ada bercampur nasi derap. Tapi tak tau la kalau ada punca lain sebab dia sorang je makan yang tu. 

Pagi tu nak balik Gemas singgah drive thru McD kat zoo Melaka beli sarapan. Dia mampu makan sikit je. Apa benda nama roll tu, dia cuma mampu makan separuh je..Bila minum kopi tu dia cakap perut rasa semacam..macam kopi tu tajam. Sah ada salah makan. Sampai Pasir Besar dia muntah lagi tengah hari tu..terus dia bancuh satu peket Nutriferon dan sesudu Performance Drink. Lepas Zohor dia tidur sampai Asar. Bila bangun dia cakap sakit kepala. Tapi ajaibnya lepas Magrib sakit kepala dah beransur hilang dan dia kembali selera makan. Takda masalah nak habiskan nasi 1 pinggan. 

Untuk pengetahuan anda kami takda ambil ubat klinik atau makan antibiotik ke apa tau. Sebab Nutriferon ni pun dah seperti antibiotik semulajadi bukan sintetik. Saya beli sekotak ada 30 stick, baru guna tak sampai 10. Jimat sangat sampai boleh save duit dari pergi klinik. Tapi kalau dah guna nutriferon takda perubahan kena la jumpa doktor ye. saya tak pergi klinik sebab nampak perubahan positif selepas beberapa jam guna. So tak perlu la nak g klinik gatal-gatal keluar duit kan..hihi

Nutriferon ni warna coklat..bentuk serbuk halus dan mudah larut dalam air. Kalau budak kecil macam anak saya saya campurkan sikit je dalam minuman untuk 1 sesi. Dalam secubit je dha cukup. Pastu ulang la lepas 3-4 jam. Kalau dewasa ambil je satu peket terus. Untuk rawat penyakit, kita ambil setiap 3-4 jam. Untuk mengekalkan kesihatan, boleh guna sehari sekali atau seminggu sekali. Ikut tahap kesihatan masing-masing. Nak cuba boleh hubungi saya. Dijamin puas hati.


Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors