Parut Jerawat Hilang Dengan ESP, Alfalfa Dan Vita-E

Assalamualaikum. 80% rakyat Malaysia menghadapi masalah jerawat dan sebahagian dari mereka menderita jerawat dengan parut jerawat yang akan menurunkan keyakinan untuk tampil di khalayak ramai. Sesetengah akan mencuba pelbagai produk untuk mengatasi masalah tersebut. Tapi malang-sangat malang kalau jerawat makin menjadi-jadi pulak macam yang Puan Ema ni alami.

So dari anda buang duit dan tentunya buang masa, apa kata cuba set yang Puan Ema ni cuba. Setiap satu mempunyai peranan masing-masing dalam nak atasi masalah jerawat. Ni untungnya anda cuba Shaklee. Setiap produk saya explain bagaimana ia berfungsi. Kalau guna produk lain mungkin anda lebih terpengaruh pada testimoni je kan? haa..

ESP ni adalah protein yang lengkap dengan asid amino. Gabungan sempurna. Kalau kita ambil makanan tinggi protein, kita kena seimbangkan dengan kekacang dan sayuran supaya protein boleh diguna tubuh. Kalau tak lengkap maka anda tak dapat manfaat protein. Uniknya ESP ia lengkap dengan kesemua keseimbangan supaya tubuh boleh terus menggunakan dan mengasimilasi protein ke dalam tubuh. So ambil ESP sel-sel baru kulit muka dapat dibina. Pigmentasi hitam dapat diatasi. Kulit makin cerah dan parut makin pudar. Memang terbaik. Dengan syarat, banyak minum air ye.

Alfalfa pula adalah tumbuhan herba. Elok untuk memperbaiki dalaman kita. Cuci usus bagi bersih supaya penyerapan zat lebih sempurna. Lebih banyak zat yang diserap, lebih cepat supplement menunjukkan kesan. Kadang-kadang kita makan macam-macam produk tapi tak berkesan dan salah satu puncanya adalah usus anda tak pernah dibersihkan.

Vitamin E dan ekstrak biji anggur dengan selenium ni adalah kombinasi hebat bagi memastikan tubuh dapat menggunakan vitamin E. Inilah yang dipanggil keseimbangan dan inilah uniknya falsafah Shaklee iaitu "sentiasa berkesan". Vitamin E memang baik untuk mengatasi masalah jerawat kerana ia adalah anti-oksidan kuat. Bagaimanappun kena guna dengan cara yang betul ye dan kena banyak minum air untuk flush toksin dalam tubuh supaya ia tak keluar melalui kulit..haaa..ok kalau nak tahu bagaimana vitamin E memberi manfaat pada kulit atau adakah vitamin E membantu melawan jerawat? Anda boleh baca entri tersebut.

Apa yang penting bila kita nak hapuskan jerawat dan hilangkan parut jerawat adalah pemahaman. Jerawat tak jadi dalam satu malam, nak hilangkan parut makan masa. Maka kesabaran dan konsisten amat dituntut. Contohnya Puan Ema ni ambil masa sehingga 3 bulan untuk kulit bebas jerawat. Worth it!

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors