Kehidupan Yang Baru Telah Bermula

Hari ni masuk hari ke 5 saya dah meninggalkan tempat kerja lama. Hidup totally berubah. Kalau sebelum ni rutin pagi setiap hari sama je. Bangun - solat - bersiap - sarapan - pergi kerja. Tapi sekarang saya dah tak terikat pada rutin. Saya bebas memilih gaya hidup saya. 

Saya buat semua ni pun sebab memikirkan masa untuk bersama dengan anak, membesarkan dia, mendidik dia. Makin besar makin comel saya lihat dia. Rugi rasanya nak melepaskan sesuatu yang datang cuma sekali dalam hidup - melalui detik indah membesarkan anak. Semua ini nampak mustahil dalam dunia kapitalis moden yang mana semuanya perlukan wang untuk hidup. Syukur Alhamdulillah dipertemukan dengan Shaklee. Segala yang mustahil kini tidak lagi di mata saya. 

Satu muka pergi kerja...satu muka balik kerja
Saya rasa seronok. Bekerja dari rumah dan meluangkan masa bersama dengan keluarga. No stress. Flexible. Yang bestnya saya dapat lihat perkembangan anak depan mata. Tak risaukan anak berbanding hantar pengasuh. Anak pun makin rapat dengan saya. Saya boleh bentuk anak ikut acuan saya. Best best. Dengan Shaklee, saya tak menjanjikan bulan dan bintang. Tapi saya boleh jamin dengan usaha yang konsisten, anda mampu memperoleh lebih baik dalam tempoh 5 tahun berbanding makan gaji.

Lagi satu faktor yang mempengaruhi saya memilih jalan ni kerana sedang hamil anak ke2. Baru beberapa minggu. Jadi saya ada 2 pilihan:

1 - Kerja pejabat - hamil - stress - tinggalkan anak - rumah tunggang langgang - 5tahun lagi kenaikan gaji pun macam tak berbaloi
2 - Berkongsi kebaikan Shaklee - hamil - consume Shaklee free guna duit bonus - besarkan anak - hias rumah - masa berkualiti bersama keluarga dan diri sendiri - 5tahun lagi biz berkembang (InsyaAllah) - boleh bersara awal bersama keluarga

Zara suka ratah Meal Shakes dan pokok bunga ibu. hihi

Dalam dunia ni apa keputusan kita ambil pun ada risiko. Risiko ada yang boleh diukur dan tak boleh diukur..memilih Shaklee sebagai mata pencarian adalah risiko yang saya percaya saya boleh atasi. Seolah-olah saya boleh melihat dan percaya setahun akan datang dari tarikh hari ni, kehidupan saya pasti akan lebih baik. 

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

1 comments:

  1. pilihan No. 2 adalah yg terbaekk.. heee... jelesnya dah nak dapat anak kedua yea.. tahniah!

    ReplyDelete

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors