Testimoni ESP, GLA Compleks, Vita-E, Alfalfa

Kawan saya ni beli set kesuburan. Alhamdulillah progress dia dengan produk Shaklee ni sangat berpuas hati. Siap tambah Omega Guard untuk mak dia. Sejuk perut ibu dapat anak macam ni. Dia consume ESP untuk tenaga, GLA dan Vita-E untuk kesuburan dan Alfalfa sebagai herba 1001 khasiat.

Rutin saya bila ada masa lapang mesti nak berborak dengan customer. Lebih-lebih lagi kawan sendiri kan. Kita berdoa agar rezeki dia untuk dikurniakan penyeri hidup dimakbulkan. InsyaAllah. Mari kita lihat pengakuan pelanggan saya.


Kesan kombinasi ESP, GLA, dan Vita-E kulit dia kurang naik jerawat. ESP pula memang diakui ramai beri kesan serta merta pada tenaga kita. ESP adalah protin dengan kualiti tertinggi. Badan kita consume protin sebagai sumber tenaga lepas karbohidrat. Disebabkan protin lebih kompleks untuk diproses maka glukosa dari protin tu dilepaskan sedikit demi sedikit dalam aliran darah which mean you ada tenaga selama mana ESP tu diproses.

Alfalfa pula bantu mengurangkan keradangan. Terutamanya kepada pesakit resdung. Alfalfa ni digunakan secara tradisional di benua Amerika sejak dulu lagi sebagai herba kesihatan. Sama seperti kita guna Tongkat Ali dan Kacip Fatimah. Seronok tau dapat bantu orang jalani kehidupan yang lebih baik. Kami lebih suka banyak memberi dari banyak menerima.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors