Set Mighty 3 GEMS Untuk Kawal Paras Gula Pesakit Diabetis

Set Mighty 3 Gems terdiri dari ESP, Meal Shakes, dan Performance Drink. ESP adalah soya (like no thers), Meal Shakes (Multi vitamin / meal replacement) manakala Performance Drink adalah minuman tenaga bagi mengekalkan bendalir dalam badan (better than isotonic drink). Mari kita lihat bagaimana set ni boleh membantu pesakit diabetis.


Gabungan 3 ni memang dah terbukti memberi tenaga tak berbelah bahagi. Chelleh...hihi. sangat sesuai untuk ibu hamil, warga emas, atau sesiapa yang waktu makan dia tak teratur. Pesakit diabetis pun sangat sesuai ambil set ni sebab senang nak kawal makan dan ia rendah indeks glisemik.

Tahu apa tu indeks glisemik? Ia kadar pelepasan glukosa dalam darah. Pesakit diabetis ni perlu pastikan kadar gula dalam darah menghampiri paras normal. Bila dia makan simple carbohyrate seperti nasi. Indeks glisemik yang sangat tinggi. Maka kandungan gula dalam darah akan meningkat mendadak. Sedangkan pesakit diabetis perlukan gula dalam darah untuk tenaga untuk tempoh masa yang lama. Makanan ruji adalah seperti bom jangka untuk pesakit diabetis.

Dengan set tenaga ni pesakit diabetis akan memperoleh tenaga lebih lama dengan paras gula dalam darah yang normal kerana  pelepasan glukosa perlahan lahan dalam aliran darah seterusnya memastikan paras gula dalam darah stabil. Jom lihat testimoni mereka yang ambil set 3 Gems ni untuk tenaga.


Set ni memang sesuatu yang berbaloi untuk dicuba bagi mengurangkan keperluan kepada insulin. Lagi satu produk untuk memulihkan diabetis dengan membaik pulih fungsi pankreas adalah vivix. Ramai pesakit diabetis pulih selepas ambil beberapa botol. Sangat sangat berbaloi berbanding kos rawatan hospital. 

Hubungi Saya :

FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
* Jika anda rasa maklumat ini bermanfaat jangan lupa click "google +1" :-)
* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors