Testimoni Omega Guard Shaklee

Omega 3 seperti diketahui ramai baik untuk kesihatan otak. Itu yang biasa kita lihat dalam iklan susu kat TV. Ada DHA dan EPA. Apa semua tu? nak tau detail boleh baca sini. Hari ni saya just nak kongsi testimoni mereka yang dah ambil Omega Guard Shaklee untuk mengatasi pelbagai masalah. Layaann...

Testimoni Omega Guard - Imuniti




Testimoni Omega Guard - Lenguh lenguh dan sakit sendi

Testimoni Omega Guard - Asthma

Testimoni Omega Guard - Kurus


Testimoni Omega Guard - Rendahkan paras kolestrol

Itu sedikit sebanyak testimoni. Memang berkesan dan berbaloi untuk kesihatan keseluruhan. Kalau saya nak letak banyak-banyak, tak larat nanti awak nak baca. Harga pun lebih murah dibandingkan beli kat farmasi. Malahan kualiti lebih baik dan terjamin Halal oleh Jakim. PM saya jika berminat. Harga istimewa menanti anda.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors