Kelebihan Shaklee Dari Kaca Mata Saya

Saya pengedar Shaklee di Johor Bahru. Nak cerita sikit pengalaman saya dengan Shaklee ni. Sebab Shaklee ni dah popular sangat. Mesti ramai nak tau apa kelebihan Shaklee. Kenapa ada yang sanggup berhabis beratus ringgit untuk produk bernama Shaklee. Malah ada yang switch jenama lepas sekali menggunakan Shaklee. Bagus ker? bagus ker? cer cite cer cite. Ini kisah saya...



Kita imbas kembali 2012...chelleh..hihi

Saya sebelum ni tak pernah dengar jenama Shaklee. Sungguh. Tak tipu. Masalah saya bermula apabila saya perlu kembali bekerja selepas tamat tempoh cuti bersalin. Apa masalah saya? sama seperti masalah yang dihadapi hampir semua ibu muda yang melahirkan anak, dan perlu kembali bekerja, tetapi belum bersedia memberi susu formula kepada anak kerana mengetahui susu ibu itu 200% lebih baik serba serbi berbanding susu formula. terutama antibodi si ibu yang boleh dipindahkan kepada anak untuk ketahanan penyakit yang mana tiada satu susu formula dalam dunia yang mampu bekalkan antibodi. Saya dapati susu saya semakin berkurang, pam pam pun dapat sikit je. Stress wooo.

Saya bermula dengan cuba memakan jantung pisang, sengkuang, habbatus sauda, halba, pegaga, lobak putih. None of those work! Waktu tu saya tak tahu apa punca. Ye la, ilmu tentang penyusuan pun zero. Bila tanya orang tua, itu yang mereka suruh makan. Sebenarnya anda perlu tahu kenapa masa zaman mereka makan, susu tak kering, tapi bila kita cuba apply, tak menjadi. (Rahsia ni exclusive untuk pelanggan saya)

Ilmu penyusuan saya bertambah apabila kenal Shaklee. Waktu tu saya Google "cara tambah susu". Dan waktu itu saya mula kenal Shaklee. Berkenalan dengan Kak Yati. Benda baru, mesti la saya nak try dulu kan. Sana sini saya tanya. Last last saya beli trial set 3M dengan Kak Yati. Saya bukan sekadar mendapat vitamin, malahan ilmu penyusuan. Haa ini salah satu kelebihan Shaklee. 24/7 consultation. Waktu tu baru saya faham secara detail bagaimana nak tingkatkan pengeluaran susu terutama bagi ibu ibu berkerja seperti saya.

Kini saya adalah pengedar Shaklee sepenuh masa a.k.a suri rumah bekerjaya dari rumah. hihi. Register dengan Kak Yati. Hehe. Sejak menjadi pengedar, saya dah cuba Vita C, B Complex, Alfalfa, Vita E, Vivix, ESP, Meal Shakes, Performance Drink, Herbal Blend, Ostematrix, Vita Lea. Baru baru ni saya disahkan hamil. Alhamdulillah. Anak kedua dan seterusnya InsyaAllah saya hanya guna Shaklee. Bila dah guna senang nak explain pada customer. Ye tak? Ni lagi satu kelebihan.

Saya teringat semasa mengandungkan Zara dulu, saya menghidap batu karang ketika usia kandungan 3 bulan. Sebulan beraya kat hospital. 3 hospital jadi rumah saya. Hospital Kuala Pilah, Hospital Seremban, dan Hospital Sultanah Aminah Johor bahru. Waktu tu belum berkenalan dengan Shaklee. Kini saya curiga untuk mengambil supplement sintetik yang dibekalkan klinik. Vitamin pun ada perbezaan kualiti tau, dan memberi tindak balas berbeza pada badan kita.

Dari pembacaan saya, ramai ibu hamil menghidap batu karang, darah tinggi, diabetis secara tiba tiba sewaktu hamil. Kekurangan pengetahuan mengenai tabiat makan dan keperluan nutrisi ditambah pengambilan vitamin sintetik memungkinkan semua ini. Berbeza apabila menjadi pelanggan Shaklee, A sampai Z kita tanya semua dijawab. Kerana tu ibu hamil yang melilih produk Shaklee mengakui lebih bertenaga, lebih cantik, lebih putih, lebih kurus dan mendapat banyak manfaat dari produk ni. Hehe. Tak percaya? Boleh klik bahagian testimoni.


La ni saya mengandung anak kedua. Cepat cepat suami beli set Mighty 3 GEMS (ESP, Performance Drink, Meal Shakes), tambahan kepada set menyusu 3M yang saya dah ada. Saya masih menyusu Zara dan dalam masa yang sama hamil anak ke2. Apa yang paling penting ibu ibu tahu adalah Recomended Daily Intake untuk diri masing masing. Macam saya hamil dan menyusu, lain keperluannya berbanding jika anda hamil sahaja. Jadual ni pun saya bagi exclusi hanya untuk pelanggan saya. Pengalaman hamil anak pertama mematangkan saya.


Alhamdulillah dengan izin Allah, tahap kesihatan kami sekeluarga lebih baik dari sebelum ini. Saya tiada masalah apa apa buat masa sekarang, Resdung saya dan suami saya juga sudah dapat di atasi. Kami juga semakin bertenaga sepanjang hari, kulit wajah makin elok, dan masalah period saya yang tak teratur pun dapat di atasi. Dah rezeki kami sekali shot terus lekat. Alhamdulillah. Ooppss. hehe. Bagi sesiapa yang ingin mengubah hidup, ubah lah jenama, ubah masa depan. Saya sedia membantu. Perlu diingatkan ye, produk yang kami tawarkan ni bertujuan untuk meningkatkan tahap kesihatan anda, bila sihat, penyakit pun kurang.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors