6 Tahun Mencuba Akhirnya Hamil Selepas Cyst Hilang Dengan GLA Complex

Assalamualaikum. Hari ni saya nak share kisah-kisah kejayaan sebahagian kecil pelanggan-pelanggan set kesuburan Shaklee yang berjaya hamil dengan bantuan Shaklee dengan izin Allah. Dalam testimoni hari ni saya nak share pengalaman mereka yang ada cyst dan berjaya hamil dengan mengamalkan GLA Complex.


Siti Raihana Ismail - Saya ada 3 customer yang consume GLA Complex secara tetap untuk hamil dan ketiga-tiganya berjaya hamil...salah seorang darinya ada cyst tapi dah selamat melahirkan...alhamdulillah
Mamasara Sara - Pengalaman saya sendiri..cuba GLA sebab nak kecutkan cyst and ingin hamil..saya start GLA awal Ogos 2013tak pernah miss makan..apa yang saya dapat..haid kembali normal..datang pada tepat hari..tiada lagi senggugut..bila scan mereka tengok cyst, doktor kata cyst dah hilang..betapa seronoknya Allah saja yang tau..Allah beri lagi rezeki yang tak disangka-sangka saya di sahkan hamil Oktober 2013 setelah 6 tahun penantian untuk hamil..pada saya GLA sangat sangat membantu dalam faktor kesuburan saya..bukan itu sahaja 2 orang customer saya jugga berjaya hamil hanya dengan mengambil GLA..

Jika anda mencuba hamil, usahlah berputus asa. Lalukan usaha anda dengan bijaksana. Mulakan dengan melakukan pemeriksaan kesihatan kesuburan di hospital dahulu untuk mengetahui status masalah kesuburan anda suami isteri. Jika anda mempunyai cyst, bolehlah mencuba mengecutkan cyst dengan mengamalkan GLA Complex. bagaimanapun lakukan ia dengan pemantauan berkala ultrasound ye. Semoga anda berjaya sama seperti ramai pengguna Shaklee.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors