Set Kesuburan Shaklee Betulkan Period Dan.....

Assalamualaikum. Sebelum saya berkahwin, saya mempunyai masalah period yang panjang. Tapi lepas dah kahwin, period saya jadi ting tong pulak. Sekejap ada sekejap takda. Dan perkara ini turut berulang selepas saya bersalin. Sebulan datang 2 kali. Haaa..bercelaru tak period saya? Syukur sebab saya kenal GLA Complex untuk mengatasi masalah period. So hari ni saya nak share testimoni pengguna lain yang amalkan set kesuburan Shaklee dan dapat manfaatnya yang bukan sekadar berkait dengan kesuburan, malahan kecantikan. Jom layannnn..

Saya nak share, sejak ambil Gla Complex dalam sebulan, period saya kembali normal up to 6-7 days! Amazing! Rasa macam zaman remaja dulu-dulu. kalau dulu beli pad pakai 2-3 keping je, pastu dah pakai panty liner..never cross my mind that abnormal period maybe the cause to infertility. So saya pun cuba la SET KESUBURAN dengan SET SKIN BOOSTER..rasanya dah setahun juga saya period 2-3 hari..kadang tu sehari je..rugi pad..tapi still maintain 28/29 cycle period..fuh..memang betul la Gla ni memang pil betulkan hormon wanita..6-7 days kawan-kawan..lama tu. Last saya period camtu masa zaman buat degree dulu kot.. Syukur sangat dapat tau ada produk yang boleh betulkan hormon saya. So tak perlu berbelanja lebih untuk ke klinik. Saya dan suami masih tengah berusaha untuk mendapatkan zuriat, hampir setahun kawen, belum ada rezeki lagi. Umur dah 29 tahun..tua dah. Mohon jasa baik rakan-rakan muslimin muslimat dapat doakan zuriat yang soleh dan solehah untuk kami berdua. Segala yang buruk dari saya, yang baik dari Allah. Insya Allah. And one more thing, kulit saya dah kurang jerawat, jeragat, berseri seri, kulit badan lagi cerah dari biasa, rambut kurang gugur (zinc complex) dan saya susah nak selsema dan demam. And ada lagi..ya Allah banyaknya khasiat vitamin Shaklee ni. Alfalfa memang kurangkan keputihan + masalah "kering" ketika bersama takde lagi..peace ya'all

Jika anda ada masalah period yang tak betul, jom la amalkan set kesuburan Shaklee. InsyaAllah saya akan guide supaya anda dapat hasil yang memuaskan.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors