Cyst 5cm Hilang Selepas Sebulan Makan GLA Complex Shaklee

Assalamualaikum. Cyst kebiasaanya dikesan pada individu yang mencuba hamil tetapi masih gagal. Ianya adalah ketumbuhan di dalam rahim yang sehingga kini tiada seorang doktor pun yang dapat menjelaskan puncanya. Keadaan ini boleh berlaku kepada mana-mana wanita. Ianya sama seperti kanser. Hari ni saya nak share testimoni cyst sebesar 5cm yang kecut dengan pengambilan GLA Complex Shaklee yang diambil dari blog vitaminkita.net. Ni testimoni sebenar berserta bukti apabila ultrasound di ambil sebanyak 2 kali.

Untrasound yang menunjukkan cyst sebesar 5cm




Walaubagaimanapun gambar scan ultrasound selepasnya tidak diperolehi sebab doktor tak bagi..hehe..pembedahan pun tak diperlukan selepas cyst gagal dikesan. Pesakit hanya amalkan GLA Complex sahaja selama sebulan sahaja. Banyakkan berdoa semoga semuanya dipermudahkan.

Yang part paling best bila "Aah..langsung takda..saya ingat kecut lah kan..sekali takda..Doc pun macam..Eh..tengok expression doktor mula mula tu ingatkan alamak dah besar lagi ke apa..rupa-rupanya dia shock sebab tak jumpa benda tu". Kesan pengambilan GLA kepada pesakit cyst memang terbukti memberi kesan positif. Saya turut menyarankan selain pengambilan GLA Complex, pemeriksaan bulanan perlu dilakukan sebagai pemantauan.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors