Testimoni Kolagen Shaklee - Tinggalkan Foundation Selepas 5 Hari!

Assalamualaikum. Siapa sangka hanya selepas 5 peket Shaklee collagen powder je dah boleh buat testimoni sebab perubahan ketara jelas kelihatan kan? Ada downline saya yang register untuk guna sendiri je. Bulan ni dia beli set promo 6 kotak so dia dapat free sekotak. So saya pesan kat dia jangan lupa ambil gambar selfie dulu sebelum guna..dan lepas habis setiap kotak pun ambil gambar..nanti2 boleh buat perbandingan dan testimoni..hehe..dia pangkat nenek tau..seorang guru dari Terengganu..so hari ni saya nak share testimoni Shaklee Collagen powder yang menunjukkan hasil selepas 5 hari je. layannn..yezzaaa..

Selama ni saya dok bagi testimoni orang pasal collagen powder Shaklee kan! kali ni saya sendiri nak post pasal saya sendiri..huhuh..saja nak glamour jup..hehehe. Before ni memang la kulit saya memang dah cantik..(perasan yang tiada perasaan) hahaha bajet2 cute gitu..kulit memang cerah tapi takde la cerah ala2 orang putih tu..dan takda la secerah ala-ala negro..hehehe..dulu memang pakai make up make up ni..sebab dah terbiasa pakai..kalau tak pakai rasa macam takda semangat lak ni nak pergi kerja...

But now! saya dah rasa lebih yakin..1st tak payah saya nak fikir, nak research apa foundation yang sesuai dengan kulit saya..bagi tutup cela-cela dan jerawat-jerawat kat muka aku ni hah!! Bila bajet ada lebih..saja-saja nak try collagen powder Shaklee ni..(niat dihati memang nak try jek) lepas makan 5 peket..macam dah nampak kesan..b4 ni pun memang macam dah nampak..terujaaaa beb!!! sekarang dah tak payah makeup2 macam artis..tak payah nak fikir foundation2..

Jaminan Shaklee jika anda guna 8 minggu berturut, anda akan dapat hasil yang memuaskan..8 minggu ni dalam 4 kotak..so bulan ni (Sept 2014) beli 6 free sekotak..haa..grab jangan tak grab. Gunakana secara berterusan nescaya makin cantik kulit anda satu badan..haa gitu. Kolagen ni menegangkan semula kulit. Bawah payudara dan punggung pun ada kolagen tau. Kalau guna satu set ni 7 kotak selama 3 bulan setengah, kulit makin cerah, makin anjal, lembap. Then payudara makin naik, punggung makin naik, kuku makin berkilat, parut makin pudar.

Kalau nak rasa semua ni jangan lepaskan peluang beli 6 percuma 1. Anda dapat keahlian percuma seumur hidup bernilai RM65. Then anda layak bonus 8% bernilai RM118.24. Bila campur sekotak kolagen yang dapat free tu, anda untung RM477.24 bila beli set promosi ni. Bestnya hanya perlu bayar pada harga ahli je bila beli set ni. So jangan tunggu lama-lama. Ini peluang anda nak cantik dalam masa segera. Nak kenal detail Shaklee Collagen Powder ni boleh baca entri ni.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors