Set Kesuburan Shaklee Bantu Hamil Setelah 7 Tahun Mencuba

Assalamualaikum.Tak ramai orang diluar sana yang tahu apa perasaan kita bila dapat membantu seorang yang bertahun-tahun mencuba hamil tapi masih gagal. Saya antara salah seorang yang pernah merasa saat manis berita gembira tersebut disampaikan. Kisah saya adalah dapat bantu jiran downline saya yang mencuba hamil selama 6 tahun dengan beberapa kali keguguran. Dia punya rasa dalam hati Allah je tahu. So hari ni saya nak share satu testimoni lain pengguna set kesuburan Shaklee yang berjaya hamil.

Assalamualaikum Abby..Kakak mahu share good news. Dah cek UPT dua kali..positive. Dan dah jumpa doktor tadi. Alhamdulillah dah nampak kantung 5 weeks. Terima kasih pada Abby :)

Alhamdulillah..Tahniah kak. Syukur akak sudah berapa tahun kahwin? Mahu share cerita dengan kawan-kawan..Boleh kan? Saya tak kasi tau nama akak.

Boleh ba.. Kakak tak pernah mengandung lansung. Kahwin dah 6 tahun lebih.. Dec nanti masuk 7 tahun la.. 

Jujur saya cakap jika anda sudah bertahun-tahun cuba hamil tetapi masihh gagal, dapatkan nasihat doktor. Jika anda pernah keguguran, lain pula halnya. Kemungkinan rahim anda lemah atau sperma dan ovum tidak lasak. Di sinilah fungsi supplement dalam membantu kesuburan. Ia menyempurnakan lompong-lompong zat yang kita gagal perolehi melalui diet harian.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors