Hamil Walaupun PCOS Dengan Mengamalkan GLA, Alfalfa Dan Omega

Assalamualaikum. Apakah PCOS? Ia adalah singkatan kepada Polycystic Ovary Syndrome.
Sindrom ovari polisistik (PCOS, juga dikenali secara klinikal sebagai sindrom Stein-Leventhal), ialah sejenis gangguan endokrin yang menjejaskan 5–10% kaum wanita daripada semua bangsa. Ia merupakan gangguan hormon yang paling umum di kalangan wanita berumur biak dan adalah salah satu sebab utama ketaksuburan. Ciri-ciri utamanya ialah ketiadaan pengovuman tetap serta kesan hormon androgen-androgen (hormon lelaki) yang berketerlaluan. Gejala dan teruknya sindrom banyak berbeza antara wanita-wanita. Sedangkan sebabnya tidak diketahui, kerintangan insulin (yang seringnya mengiringi obesiti) amat berkait dengan PCOS. - Wikipedia


Bagaimanapun PCOS tidak menghalang seseorang itu hamil jika mereka mengamalkan supplement yang dapat membetulkan semula hormon tubuh seterusnya menghasilkan telur yang diperlukan untuk persenyawaan. Seperti testimoni Puan Azuraini Abd Majid yang berjaya hamil setelah mencuba.

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...selama ini saya hanyalah pembaca setia SGL, namun hari ni saya nak berkongsi cerita dengan semua kawan-kawan di sini...saya mengandung 4 minggu, walaupun saya disahkan PCOS. period saya regular, namun berat badan yang bertambah mengganggu tahap kesuburan saya. Saya terpaksa mengambil clomid + metmorfin atas nasihat pakar O&G. Saya tak habis lagi consume GLA+Alfalfa+Omega...dan untuk pengetahuan semua pembaca juga, saya baru menjalani operation pada November 2012 yang lalu kerana "ectopic pregnancy". Alhamdulillah tergerak hhati nak cuba Shaklee ni atas nasihat Norliza Ibrahim. Saya mula consume Shaklee 1 jan 2013, semalam saya check UPT +ve..last period saya 25 Dec 2012...Ya Allah syukur sangat-sangat. Kepada yang menghidap PCOS seperti saya, InsyaAllah ada jalannya. Usaha+Doa+Ikhtiar..

Bagi pesakit PCOS, ubat doktor sarankan jangan ditinggalkan. Supplement sekadar menyempurnakan kekurangan nutrisi dalam tubuh anda menjadi punca ketidaksuburan. Jika ingin cepat hamil, berusahalah secara perubatan moden dan perubatan alternatif. Supplement Shaklee dijamin selamat dan berkesan dengan izin Allah. Ingat! jangan buang masa berharga anda mencuba hamil. Dapatkan pemeriksaan kesuburan seterusnya hubungi saya untuk mendapatkan supplement kesuburan sebagai pelengkap.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors