Cara Tepat Hilangkan Senggugut - Gla Complex

Sakit perut ketika haid atau senggugut memang normal dan ramai antara wanita/gadis mengalaminya. Saya juga tak terlepas merasainya. Saya teringat kawan baik saya masa study dulu. Kesian tengok kawan saya ni. Bila sakit tu sampai satu kerja pun dia tak boleh nak buat. Merengkok-rengkok badan, berguling-guling atas katil menahan kesakitan. Sakit pada sekeliling pinggang memang tak boleh nak digambarkan..Emosi jangan cakap la, sentiasa moody sepanjang hari.

Biasanya kalau sakit senggugut ni, saya tak telan ubat tahan sakit. Panadol menstrual ni memang tak elok diamalkan setiap kali datang period kita telan sebabnya ia akan memberi effect kat organ hati dan buah pinggang kita . Selagi boleh bertahan..saya tahan atau cari je alternatif lain. Macam akak Emma kita ni.. Gla Complex teman terbaik beliau. Nak tahu cerita..jom baca.

  
_________________________________________________________________________________
Emma Kartika Mohd Anuar
Saya dulu dari anak dara sampai beranak 3 masih mengalami period pain. setiap kali datang bulan memang sakit2 sendi, pinggang sakit, moody, sakit kepala, macam-macam sakitlah. Ada orang selalu kata selepas bersalin mesti hilang..tapi nasib tak menyebelahi saya. Ia tak hilang-hilang..tetapi selepas saya bersalin anak nombor 3..saya amalkan Gla Complex..Alhamdulillah memang serasi dan berkesan untuk saya. sekarang semua tu jarang sekali menjenguk saya. Sampai tak sedar pun period nak muncul. :D Lagi satu dulu bila period mesti ada keluar darah beku berketul-ketul..sekarang macam normal. Gla memang best friend forever :D

 Jom bebaskan diri anda dari senggugut. Katakan YA pada GLA COMPLEX..hihihi.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors