Testimoni Vita E Dan ESP Kurangkan Kulit Berminyak Dan Pudarkan Parut

Assalamualaikum..saya kat kampung suami kenduri kahwin adik ipar saya. Bertambah lagi ahli keluarga kami ni..hihi..malam ni saya nak share testimoni pelanggan saya. Dia ni bakal berkahwin so nak amalkan Shaklee untuk kecantikan. Orangnya cantik manis dan putih melapak..hihi..bila guna dua ni dia sangat puas hati..



Dia bagi saya testimoni ni selepas guna dalam seminggu lebih rasanya. Masa ni saya nak balik kampung, so saya peram dulu testimoni ni..kesan penggunaan Vita E dan ESP dalam seminggu lebih dia rasa kulitnya lebih bersih, minyak pun berkurang dan yang paling dia suka parut macam dah pudar sikit. Actually dia beli ni kongsi guna dengan tunang dia tau. Tunang dia nak guna untuk tambah berat badan. Jangan pelik ye ESP boleh guna untuk both tambah berat dan turun berat..Magiknya berlaku bila kita ubah waktu bila kita nak minum ESP tu..jeng jeng jeng..


Kalau anda tanya saya betul ke ESP ni boleh buat kurus tapi dalam masa yang sama pun boleh buat tambah berat badan? Macam biasa la testimoni sebagai bukti ;) Ok la saya nak tulis pendek pendek je malam ni sebab penat..so jom layan testimoni ni..kalau nak beli jangan segan-segan contact saya ye (^_^)



Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors