Fibroid Mengecut 50% Selepas Amalkan Shaklee

Assalamualaikum. Saya ada seorang customer. Lama dia mencuba hamil. Rasanya dah setahun saya kenal customer saya seorang ni. Tapi usahanya dengan Shaklee ibarat on off. Mana-mana pelanggan kesuburan saya, memang saya akan bertanya jika pernah merujuk doktor untuk melakukan pemeriksaan kesuburan. Jika kita tidak tahu punca sebenar masalah kesuburan kita. Kita akan membuang masa berharga. Selepas membuat pemeriksaan kesuburan, telahan saya benar, beliau mempunyai fibroid dan saya mencadangkan fokus pada mengecutkan fibroidnya dahulu selain diet yang betul untuk mengelakkan fibroid membesar.



Tak dinafikan ada yang guna set Shaklee cepat je hamil. Selain hakikat itu adalah ketentuan Allah dan rezeki, hendaklah kita faham Allah tidak mentakdirkan sesuatu tanpa sebab. Jika Allah nak tarik nyawa, pasti ada asbabnya untuk nyawa ditarik. Jika belum dikurniakan zuriat, pasti ada asbabnya dan tugas kita untuk mencarinya dan menyelesaikannya. Bagi saya takdir zuriat boleh berubah dengan doa dan usaha.

Salah satu punca ketidaksuburan pada wanita adalah terdapatnya masalah cyst, fibroid atau pcos pada rahim.Keadaan ini pada rahim akan menghalang laluan sperma dan ovum untuk bertemu. Saya ada 2 pelanggan yang mencuba set subur Shaklee. Apabila masih belum hamil saya sarankan buat pemeriksaan ultrasound untuk check rahim. Ternyata seorang ada cyst dan seorang ada fibroid. 

Pelanggan yang kini downline saya yang ada cyst tu konsisten amalkan GLA sehari 2 biji setiap hari. Alhamdulillah cyst dia semakin mengecil. Dia menyesal tak ambil 2 biji setiap hari sejak awal sebab kalau ambil macam tu dari dulu, mesti lebih cepat kesan cyst mengecut. Seorang lagi pelanggan saya pun saya saran ambil GLA untuk kecutkan fibroid beliau. Bagaimanapun kedua-dua pelanggan saya ni mengambil supplement disamping melakukan pemeriksaan ultrasound berkala.

Hari ni saya nak share satu testimoni produk Shaklee yang berjaya mengecutkan ukuran fibroid pengguna tersebut selepas menggunnakan Vivix, Nutriferon dan DTX Complex yang di petik dari blog Cik Rina Healthy Gorgeous.

Well, saya nak update berkenaan eksperimen saya untuk misi mengecutkan fibroid secara semulajadi. Kepada yang tak berkesempatan baca entri saya dari awal, saya pernah buat operation untuk removes uterine fibroid sebesar 17 cm pada Jun 2012 (doktor kata uterus saya mengembang macam pregnant 5 bulan). Pada September 2013, saya buat pelvis scan dan ada residual bersaiz 2.7 cm. Saya rasa mungkin juga yang baru sebab masa buat scan post-surgery, uterus saya dah kembali ke bentuk asal dan tak detect any residual.

Ini kronologi produk yang saya ambil:

  1. November 2013 - VIVIX (setiap hari)
  2. December 2013 - DTX complex (setiap hari)
  3. December 2013 - NUTRIFERON (3 hari sekali, atau bila perlu sebagai immune booster)
Hari ini saya pergi buat ultrasound. Hasil ujian menunjukkan, residual fibroid saya mengecut 50%. Syukur Alhamdulilah. Bagi saya ini perubahan yang banyak dan sangat positif, sebab proses penyembuhan secara semulajadi memang memakan masa dan perlukan disiplin.

Bayangkan lah sekarang ni umur dah lebih 30 tahun. Selama itu jugalah (sebelum join Shaklee), tak pernah detoks. Toksin banyak terkumpul sebab kita terdedah kepada pencemaran luar, radikal bebas, dan selalu stress. Makanan yang kita makan pun bukan sentiasa seimbang, berlemak sana sini, manis sana sini. Cara kita mengambil makanan pun boleh menghasilkan gas dan toksin, contohnya mengambil buah atau minum jus buah selepas makan. 


Tindakbalas enzim daripada buah dengan protein dari makanan yang kita makan akan menghasilkan gas, makanan tertapai dan memungkinkan toksin yang terbentuk berkumpul di saluran usus. Maka, wujud istilah yang disebut “darah/badan berasid”. Ini lah yang menyumbang kepada kerosakan sel dan DNA badan kita. Sel-sel dan DNA yang tak sihat adalah punca bermulanya sesuatu penyakit.

Jika anda berminat mencuba Vivix dan Nutriferon boleh dapatkannya melalui saya. Untuk maklumat lanjut mengenai produk anda boleh klik link. 
Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

1 comments:

  1. Thanks for writing with etiquette. Haritu kantoi satu blog yg curi entri saya tanpa kredit.

    Saya doakan kita sama2 terus maju dlm shaklee :)

    ReplyDelete

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors