Supplement Untuk Ibu Menyusu Bayi G6PD

Assalamualaikum. Semasa saya melahirkan anak kedua saya Nurul Aimy di Hospital Besar Melaka, ada saringan ujian G6PD dilakukan kepada setiap bayi baru lahir. Apa tu G6PD dan mengapa saringan itu penting? Nak tahu lebih lanjut boleh baca entri saya yang lepas Bayi G6PD. Boleh dikatakan keputusan dari saringan awal ni boleh membantu ibu bapa dan penjaga dari menggunakan sebarang produk yang boleh mencetuskan hemolisis kepada bayi. Itulah hallmark penyakit ni. Mengelak dari berlakunya hemolisis rendah dan tinggi boleh menyelamatkan nyawa.

Apabila seseorang ibu itu telah merancang untuk menyusu penuh anak G6PD, maka adalah sangat penting si ibu mengambil langkah berjaga-jaga supaya tak tersalah menggunakan produk. Untuk tahu pantang larang tersebut boleh baca entri Pantang Larang Makanan, Ubat Dan Unsur Kimia penyakit G6PD.  Berdasarkan senarai panjang tersebut, adalah selamat untuk saya cadangkan set penyusuan EU Four pack untuk ibu-ibu yang ingin cergas dan membantu penyusuan dengan set menyusu seperti dalam gambar.


Jika diperhatikan dalam set ni, ESP dan Alfalfa tidak disarankan untuk diambil kerana ESP diperbuat dari kekacang manakala Alfalfa pula merupakan herba. Nak tahu lebih lanjut manfaat setiap produk boleh baca entri Set EU Four pack. Kini persoalan yang lebih utama iaitu "adakah ia benar-benar selamat?". Untuk menjawab persoalan tu apa kata kita baca testimoni ibu-ibu yang menggunakan produk Shaklee sambil menyusu badan.


Salam semua..sebelum ni baca testimoni org je kan..hari ni nk share pengalaman sy sendiri consume supplement Shaklee..ok, ceritanya..Anak saya ade G6PD Deficiency..Pead anak saya dah beri amaran keras supaya jgn amik @ pakai any jamu sbb bleh menyebabkan anak dpt prolong jaundice..disebabkan risaukan anak, selama 2 minggu sy berpantang tanpa sebarang jamu..badan pon dah terasa sengal2, xbermaya..saya mula mencari sesuatu yg bersesuaian untuk pantang..awal2 nak try set pantang shaklee ni (VitaLea, B Comp, Vita-C & Zinc), ragu2 gak..mcm mn supplement bleh jadi set pantang kan..bila start amik set ni, sehari dua dah terasa kesannya..seriously sengal2 badan & xbermaya terus hilang..proses pantang yg tinggal separuh lagi saya lalui dengan sgt2 bertenaga..kwn2 & sedara2 yg dtg melawat pon ramai tegur sy nampak sihat dan bertenaga tak mcm orang pantang..anak saya pon Alhamdulillah tak kena jaundice lgsg..syukur Ya Allah dari situ sy dah mula jatuh hati pada supplement Shaklee terima kasih kepada mummy Lydzar Rusman kerana kenalkan saya dengan supplement Shaklee..sekarang ni sy telah pon jadi salah seorg SID..rasa rugi jika benda yg baik disimpan seorg diri dan tidak dikongsikan bersama 

InsyaAllah jika Puan Diyana Zaim beroleh manfaat dengan set ni tanpa sebarang masalah, anda juga boleh. Untuk sebarang konsultasi untuk boleh hubungi saya melalui mana-mana cara yang tertera di bawah.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors