Senggugut Hilang Jeragat Makin Pudar Amalkan GLA Complex

Assalamualaikum. Anda masalah yang sering dihadapi oleh wanita adalah masalah senggugut dan masalah kulit. Andai kata ada produk yang boleh baling 2 ekor burung dengan sebiji batu anda mahu? Hihihi..tu metafora je..tahu tak u all produk Shaklee ni asasnya untuk bina kesihatan. Tapi dalam masa yang sama, tubuh anda dapat manfaat sampingan seperti kulit makin cantik dan cerah, berat badan turun. Hari ni saya nak share testimoni GLA Complex sebab ia awesome.


Apa yang customer Rin ni dapat setelah amalkan GLA Complex?
  • Dah tak senggugut lagi
  • Jeragat makin pudar
Haa best tak GLA Complex ni...rata-rata customer saya yang beli memang repeat purchase sebab best guna. GLA ni fungsi dia untuk dalaman kita tak kira la lelaki ke wanita ke dua dua boleh guna. Fungsinya secara umum adalah untuk memastikan proses tubuh normal dapat dimaksimumkan. Apa-apa proses dalam tubuh melibatkan hormon. Bila hormon tak stabil tu yang macam-macam masalah contohnya cyst, jerawat, jeragat, pms dan banyak lagi. Dengan mengamalkan GLA Complex insyaAllah semua tu dapat diatasi.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors