Testimoni Kuatkan Rahim Selepas Keguguran

Assalamualaikum. Kali ni saya tergerak hati nak menulis berkaitan keguguran. Mengalami keguguran bukanlah bermaksud anda mempunyai masalah kesuburan. Dan jika seorang wanita itu mengalami keguguran itu tidak bermakna mereka tidak berpeluang untuk mengandung semula. Selalunya selepas keguguran, wanita akan hamil semula jika kedua-dua pasangan suami isteri tidak mengalami masalah kesuburan. 

Untuk hamil semula selepas keguguran..sesetengah wanita ada yang amat mudah dan bagi sesetengah yang lain pula amat sukar. Kebanyakan doktor akan mengesyorkan anda tunggu sehingga mendapat sekurang-kurangnya satu kali haid yang normal sebelum mencuba lagi. Ini bagi memberi peluang kepada badan anda untuk kembali normal. Tetapi jangan lupa bahawa anda juga perlu sembuh dari segi emosi sebelum bersedia untuk cuba hamil lagi. Bagi memaksimumkan peluang untuk mengandung semula, saya menyarankan anda mencuba set kesuburan Shaklee. Jom kita baca pengalaman saudari ni yang telah dua kali keguguran..dan dengan izin dariNya beliau disahkan hamil semula.



Hari ni saya nak share pengalaman diri sendiri pula. Tahun 2012 saya keguguran 2 kali. Then sepanjang 2012, saya berazam nak mengandung lagi memandangkan anak 1st dah 4 tahun. Allah itu maha kuasa dan Dia jugalahyang memberi rezeki.Dari awal tahun sampai ke pertengahan tahun mencuba..tiada lagi rezeki. Macam-macam product kesuburan saya guna. Sehinggalah bulan 6 2012 saya terjumpa FB @Farah Alias dan saya bertanyakan tentang set kesuburan. Cadangan yang diberikan..supaya mengambil Set B + Gla + ESP. Saya start dengan ESP, bulan seterusnya ambil set B dan bulan seterusnya lagi baru ambil Gla. 3 bulan ambil Gla..saya suruh pula suami amalkan zinc dan vitamin E. Alhamdulillah bulan seterusnya iaitu pada bulan Dec 2012 dengan izin Allah saya disahkan pregnant. Sekarang ni saya teruskan pengambilan supplement dengan set kehamilan pula.

Tidak salah untuk kita mencuba dan terus mencuba. Anak adalah anugerah Allah SWT yang terindah. Pokoknya, jangan kita mudah menyerah dan berputus asa untuk terus berusaha memperolehi zuriat. Saya juga pernah mempunyai 2 orang pelanggan yang mengalami masalah keguguran. Selepas mengamalkan Shaklee Alhamdulillah kandungan seterusnya  berjaya hingga lahir.

Anda boleh pilih untuk beli sendiri secara pantas melalui laman Shaklee atau boleh menghubungi saya untuk tujuan pembelian. Jika anda memilih untuk membeli sendiri, sila klik Beli Sekarang. Pembelian pantas menggunakan Visa atau Master Card (Debit / Credit Card)


Rahsia Jadi Ahli Shaklee Secara Percuma Terbongkar
Hubungi Saya :




FB Syue Wana | 016-7114304 (sms/whatsapp) | yuna.stitchz@gmail.com
www.facebook.com/messages/FreeVitamins

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

* COD - Skudai; Gelang Patah; Bukit Indah; Perling; Tun Aminah; Tampoi; Bandar Baru Uda; Kempas; Mount Austin, Larkin; Taman Pelangi; Permas Jaya; Ulu Tiram; Masai; Pasir Gudang; Johor Bahru amnya dan pos laju ke SELURUH MALAYSIA.

0 comments:

Post a Comment

LINKIN WITHIN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contributors